atom

Ujjlenyomatvadászat UV-lámpával

2008.03.04. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Ujjlenyomatvadászat UV-lámpával Tovább
Ujjlenyomat

Nemrégiben az egyik helyszínelők epizódban ujjlenyomatokat vadásztak UV fénnyel. "Most az UV-ben az miért látszik?" - gondolkodtam el, majd előbányásztam szekrényem mélyéről az UV lámpámat és elkezdtem felederíteni a lakást. Meggyőző bizonyítékokat nem nagyon találtam, aztán amikor a fürdőszobaajtó előtt hadonásztam a lámpával meglett nyom:


Normál fényviszonyok mellett nem látszott semmi, de lilában...
Tök jó, nem is gondoltam, hogy ez működik, persze máshol nem nagyon találtam ujjlenyomatokat, ez azt jelenti, hogy túl sokat takarítok vagy azt, hogy nem érek semmihez amikor otthon vagyok:P
Egyre több alkalommal jegyzem meg, hogy nem kéne annyi helyszínelőket néznem, nos azt hiszem, ez kezd igazzá válni.
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr87362319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2008.03.04. 09:45:36

nem minden fajta ujjlenyomat latszodik UV-be, sot olyan is van, hogy frissen nem latszodik, késobb meg (mindenfele szamomra rejteje kemiai dolgok miatt) latszodik.

Sot, olyan is van, hogy alapbol nem latszodik az ujjlenyomat, aztan pár honap mulva elojon.

Amugy UV-be az ondo latszodik ;)

Tommi 2008.03.04. 12:28:28

Meg a WC-n lévő baktériumok...

pankeey 2008.03.04. 12:44:18

meg diszko utan a ruhan az oromfoltok...
süti beállítások módosítása