atom

Hogyan bánjunk a kisbabákkal? - fantasztikus illusztrációk

2008.02.06. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Hogyan bánjunk a kisbabákkal? - fantasztikus illusztrációk Tovább
Hogy én ezen mennyit röhögtem:D
pankeey blogjára invitállak benneteket, ez a bejegyzése annyira megnevettetett, hogy még a könnycsatornáim is megtisztultak:D
Amilyen idióta világban élünk, szerintem ezt ki lehetne adni, mert biztos van egy-két ember akiknek szükségük lenne rá (na ezt persze nem a szárítógépes képre értem, hanem a bevásárlósra, vagy a (nézzétek meg a többit!:D)
A két ízelítőnek szánt képre kattintva is bejön az oldal, de bejegyzés teli van linkekkel, úgyhogy megtaláljátok:D
$AltText
$AltText
találtam még egy linket, azt is ide raktam:D
Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr61327117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://wildgica.hu 2008.02.06. 08:24:51

És beülteti az akváriumba, óigen! :D

Dia 2008.02.06. 13:28:32

Kb egy hete az egyik ismerősöm küldött egy linket, és amikor megnyitottam, ezek a képek tárultak elém, imádom a kisbabákat, és mindent ami velük kapcsolatos, és ez a humoros forma is nagyon bejön! :-)

Dia 2008.02.06. 13:30:32

Egyépként van egy könyv A kisbaba működése címmel, szintén nagyon poénos, de lehet h szükség van rá. :S
süti beállítások módosítása