atom

Dal, visszafelé - kreatív éneklős videó

2008.01.13. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Dal, visszafelé - kreatív éneklős videó Tovább
Csak azért lőttem le már a címben a poént, mert 45 másodpercnél majdnem kikapcsoltam a videót, holott 1:18-tól kezd érdekes lenni (persze az elejétől érdemes nézni). Szerintem abszolúte kreatív, frankó:D

Ha nem látnád a videót kattints ide!

Gondolkodtam, hogy vajon, hogy a fenébe csinálta/tanulta meg így a szöveget és a helyes dallamot. Szerintem felénekelte egyszer, visszafordítva pontosan betanulta a szöveget és a dallamot, aztán már megy is pontosan és helyesen:D (szerintem)
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr5287323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey 2008.01.13. 09:54:32

majdnem irtam, hogy ennek kapcsan meglehetne a sajatunkat(?) is orokiteni... a hivatalosra' celoztam, s nem a "tell my why" -ra :-) (dehat akkor inkabb azt ..is )

ps.: a kulonbseg, hogy nalunk nem dolt le - inkabb meg sem epul(t) ?!

Atom · http://atom.blog.hu 2008.01.13. 17:57:50

pankeey: az utóbbi hozzászólásaidból azt olvasom ki, hogy neked nagyon tetszett a forgatás az AOF-ban és forgatni akarsz... :D

pankeey · http://blogeey.net/pankeey 2008.01.16. 10:13:28

hat, ize, o, ... nos, a forgatasokban igazad van .. de a helyszin az mind1 ;)
//'on-line' & 'off-line' is:)3
süti beállítások módosítása