atom

Kandikamera tojásokkal és kígyóval

2008.01.10. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Kandikamera tojásokkal és kígyóval Tovább
Ritkán (amikor nagyon ráérek) szoktam nézni kandikamerás felvételeket különféle videómegosztókon. Rengeteg leleményes átverést láttam már, ebből most kettőre hívnám fel a figyelmet. Lehet, hogy csak az esti fáradtságom végett röhögtem nagyokat, nem tudom, de érdemes megnézni őket:D
Nem is tudnám kiemelni egyik átvertet sem ebből a videóból. Az első nő tehetetlen, a második fürge, a harmadik pedig olyan kis félénken meghökkent:D

Ha nem látnád a videót, kattints ide!

Ez pedig... ...hát én nem tudom, hogy hogy kezeltem volna a szitut. Szerintem hasonlóképp, mint a filmben látható fickók. Nem félek a kígyóktól (kivéve a mérgeseket), de egy ilyen meglepiben akár még a legszelídebb földigilisztától is kirohannék:P

Ha nem látnád a videót, kattints ide!
Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr71289682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csontos Sz_ilvmia 2008.01.10. 16:56:43

JO A TOKIO HOTEL IMÁDOM

Atom · http://atom.blog.hu 2008.01.10. 19:26:29

Oké, örülök, hogy van mit imádnod, csak azt nem értem, hogy míly módon kapcsolódik a tojásokhoz és a kigyóhoz az utóbbi komment?

Bonyi Z. · http://bonyi86.blogspot.com 2008.01.11. 10:58:03

Merjóéskészéskapjabeakineknemtecccik... :D

Dia 2008.01.11. 19:48:36

Én az ilyen videókon először nevetek(mint egy átlagember) 10másodperc után viszont belegondolok, hogy mi lenne ha ez velem történne meg! Az első az még oké, persze csak ha nem kell megtéríteni a széttört tojások árát^^! Viszont ha én ülnék a wc-n és megjenne egy kígyó, felvennék videóra, és még a tv-ben is leadnák, nahmeg feltennék a net-re, hát nem tudom, h mi lenne a reakcióm! :S nah mind1
süti beállítások módosítása