atom

Luigit körbevették - autóm a "gázkordon" mögött

2007.11.06. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Luigit körbevették - autóm a "gázkordon" mögött Tovább
Pár hete körbevették az autómat. Gázvezeték-építés címszóval lezárták egy hónapra a parkolót, ahol álltam. Este még sehol semmi, egy nappal később már a suliba menet azt látom, hogy körbehúzták sárga szalaggal a kocsit. A szélvédőn cetli: bla-bla-bla munkálatok miatt lezárjuk a parkolót bla-bla-bla... Gondoltam hagyom még estig, majd félreállok, ha már lesz több hely a környéken. Késő délután már csak az én autóm állt ott és egy flexelő bácsi pár centire vágta az aszfaltot a kocsi mellett (a vágógép teteje volt pár centire Luigitól).

Gyorsan félreálltam, a munkások szerint egy nap, max kettő és elviszik a kocsit.. Szép! Mi lett volna, ha mondjuk 5-6 napig nem vagyok otthon? Kész...
Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr8198364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tommi 2007.11.13. 20:53:45

Tutira bevertem volna a képét annak a munkásnak!

Atom · http://atom.blog.hu 2007.11.15. 19:42:24

Elgondolkodtam rajta, hogy beszólok, de nem hallotta volna attól a géptől azt sem, ha pár centire a fejétől eldurrantanak egy petárdát... Verekedős-típus pedig nem vagyok:P
süti beállítások módosítása