atom

Én már kitöltöttem, mert megérdemli...

2007.09.09. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Én már kitöltöttem, mert megérdemli... Tovább
Mint félaktív* Forrásközpont használó személy úgy gondolom, hogy ennek van értelme.
Aki tudja mi az a Forrásközpont és még járni is szokott oda, esetleg szereti/tetszik is kattintson ide!

Én már kitöltöttem, mert megérdemli...


(Ez pedig kelleni fog hozzá:
BDF Regionális Felsőoktatási Forrásközpont - Szombathely, Károlyi Gáspár tér 4.)

*nem minden nap, de azért sokszor bejáró
Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr73160718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://henrietta.klog.hu 2007.09.09. 12:47:39

Wáá, kösziiii! :)
süti beállítások módosítása