atom

Beteg vagyok - a szenvedő blogger

2007.08.25. 13:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Beteg vagyok - a szenvedő blogger Tovább
Beteg vagyok... Megy a nagy karneválozás, nekem meg torokgyulladásom van:( Persze azért egész nap rohangálok, hivatalból és saját kedvből is, de ennek este megvan a böjtje.
Mint ahogy tegnap is, rámjött a köhögés, amitől alig bírtam elaludni. Aztán hajnali háromkor a már emlegetett köhögés keltett, mert nehogy már hagyjon aludni, így addig fajult a dolog, hogy a sok köhögés közepette távozott az aznapi elemózsiabevitelem (hánytam, kicsit vezettem a porcelánbuszt). Persze eukaliptuszos cukorka és tűzforró mézestea már enyhített valamit, így eltudtam aludni kicsit lázasan (úgy tűnt, hogy nagyon meleg van és forró volt picit a fejem). Ma reggel viszont ismét újult erővel vágok neki a karneválnak, veszek egy csomag negrót is a biztonság kedvéért, és benézek a gyógyszertárba is, ha nyitva lesz...
Ki kell gyógyulnom jövőhétig, mert kezdődik a gólyatábor. Aztán ha már minden lezárul visszaáll a blogon is a rend és nem lesz ilyen össze-visszaság bejegyzésekben, tartalmakban...
Egy szenvedő blogger...
Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr18148614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wildgica · http://wildgica.hu 2007.08.25. 16:50:32

Szürcsüjjé csak sok teát, meg nézegessél a karneválon hastáncosokat. Mindkettő jótékony hatású. ;) Mielőbbi gyógyulást! :)

Atom · http://atom.blog.hu 2007.08.25. 17:53:25

Hmmmm... Megfontolandó, hogy a méztől sűrű teában a kevergetéstől ringó citrommag, vagy a kendős derékon a tekeréstől ringó csörgők és bigyulák gyógyítóbb hatásúak-e?! :-)
süti beállítások módosítása