atom

Mosó-szárítógép tapasztalatok és egy kis reklám is egyben

2007.07.24. 08:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Mosó-szárítógép tapasztalatok és egy kis reklám is egyben Tovább
Nem szeretnék nagy hírverést csapni és nem is szeretném hosszúra nyújtani ezt a bejegyzést, de...
És ahogy azt már mindenki megszokta: mindig van egy "de". Röviden arról lenne szó, hogy én, mint egyedül lakó példánya az emberiségnek (de szoktam magam nevezni még egyszerűen a Garai család egyik csúcspéldányának is), beszereztem egy mosó-szárítógépet, mert már megkövetelte a .. a .. a .. ... na mindegy, nem tudom pontosan mi, de így sokkal jobb, hogy már van. Az átlagos áruk 90.000-250.000Ft-ig terjednek ezeknek a gépeknek, de biztos van drágább is és lehet, hogy van olcsóbb is. Vásárlási lázamat csupán az az aprócska dolog fékezte meg, amit sajnos nem osztanak ingyen az utcán és engem sem vet fel igazán. Tehát gyűjtögettem kis pénzemet (mielőtt betörne valaki hozzám, elárulom, hogy a bankban és nem a párnám alatt) amikor is felfedeztem a vatera.hu-n egy hirdetést:
"" Kaptam is az alkalmon és meg is vettem a gépet, bár később kiderült, hogy ehhez kisebb kőművesmunkákat kellett volna végrehajtani szerény lakásomban, helyhiány végett. (ha valaki keresné akkor a keresés menüben "dnagyl" névre keresve megtalálja az eladót a vaterán, de a www.bregenz.hu-n (amin rengeteg árut találtam, IGAZÁN KEDVEZŐ áron) is nézelődhettek. Itt találtam én is egy másik gépet, ami viszont már méreteiből adódóan megfelelt az elképzeléseimnek. Aggódtam is, hogy mi lesz a nagyobb gép vaterás vásárlása miatt, de probléma és feltételek nélkül természetesen megkaptam a kisebbet. Az, hogy elmentem érte Szombathelyről autóval biztos összeborzol egy-két szemöldököt, de ha elárulom, hogy egy 120.000Ft-os mosógépet vettem újan, fél év garanciával 50.000Ft-ért, akkor az minden arcot kisimít, még akkor is, ha emiatt 5ezret tankoltam. Megéri... Új háztartási gépek, fél év garanciával Osztrákiából, több infó a bregenz.hu-n. Nem tudom ki hogy van vele, de ritkán látok 200ezer feletti új hűtőt 100ért. Na de lássuk a medvét, azaz mossuk a medvét, nézzük mit is vettem.
Indesit Avantgarde WDS105, a gép új, mindössze ezek az apró szállítási nyomok tarkítják (ezért is ilyen olcsó). Természetesen most nem írok mosógéptesztet és nem is fogom itt felsorolni a tulajdonságokat, elég annyi, hogy kellene egy-két hónap aktív mosodai meló, hogy tudjam fejből az összes mosási-programot. Én egyet próbáltam ki, Színes ruha mosás-szárítás. Pár póló, egy sapka, pár boxer, kevéske zokni. 60 perc mosás, 110 perc szárítás. Vízóra  mozdulatlannak tűnt, villanyóra alig mozdult..
Végeredmény: a ruha száraz.
Irány a vasalódeszka és mehet a szekrénybe:-D De nem is nagyon gyűrte össze. (csak kisimítgatni kell:D) Éljen a technika! (kis lakásom révén nem sok hely kínálkozna egy teregető felállítására és télen sem szerencsés, mert csak befülledne a levegő)
Mindenkinek javaslom, aki mostanság vagy a jövőben vásárolni készül: mosógépet, szárítógépet, mosó-szárítógépet, mosogatógépet, hűtőt, szagelszívót vagy tűzhelyet, az keresse fel D. Nagy László honlapját (bregenz.hu) vagy hívja őt személyesen a honlapján található telefonszámon. Megéri...
Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr55124046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pankeey · http://pankeey.cn 2007.07.24. 11:08:04

huraj, akkor a jovo 7tol mar moshatsz is ram, ha a megszallok a hotelban :)
(ikszde)

szilvia 2007.09.10. 14:05:30

Szia,


pont ugyan ez van velem most, mint veled: nem tudok a lakasba teregetni, es egy kicsi moso-szaritora van szuksegem.
Keresgelek a neten, es igy jutottam el hozzad, es kozvetlen a te blogod utan ehez:
www.fogyasztovedelem.com/forums/index.php?showtopic=243&mode=linear

Kivancsi lennek, hogy a te geped jo-e meg.

Ha van lehetoseged, kerlek dobj egy emailt, mert csak veletlen latogattam a blogodra :)

Elore is ezer koszi:
szilvia

Atom · http://atom.blog.hu 2007.09.10. 19:51:43

Az én gépem még jó és az is marad:-)
Mailt küldtem és nekem teljesen jó, ha véletlenül rálelnek emberek a blogomra és olvasnak egy-egy bejegyzést:D
süti beállítások módosítása