atom

Atom ezt is túlélte

2007.05.13. 13:39 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Atom ezt is túlélte Tovább

Szombaton repültem paratrike-al, sárkánnyal, a nadrágom tiszta maradt, de a belsőm megfertőzte az érzés...

(ha nem látnád a videót kattints ide)

Szombat reggel nagyon nehezen keltem fel, fáradt voltam és az eső is esett... Borús időben bórús kedvvel indultunk el a tokorcsi reptérre, valahol útközben ébredhettem fel...  Alakuló gyűlés volt, tizenötödmagammal megalapítottuk az Avion Repülőklubot (ettől mindig jó érzés fog el, alapító tag vagyok, és pláne repülőklubbé:-) A többséget nem is ismertem, fáztunk, aztán izzadtunk (be lett fűtve) és hallgattuk a alapításhoz szükséges jogszabályok, rendelkezések tömkelegét.

Aztán a fülledt melegben már majdnem elaludtam, amikor egy láncfűrész és kávédaráló házasságából született gyermek hangjájoz hasonló búgás (olyan Bessenyei Péteres repülős) űzte el a csendet közülünk, megérkezett a Corvus nevű géppel Tibi, Kecskemét mellől. Aki most arra gondol, hogy: "Úristen! Kecskemét! Biztos hajnalban indult" - annak el kell, hogy áruljam: a repülő 11:30kor még a földön volt és 12:15kor már a földön volt. Anya volt az egyetlen szerencsés aki kipróbálhatta mielőtt hazamentek, nagyon tetszett neki, volt egy két forduló ami után elgondolkodtunk:
Vajon Anya most, hogy érezheti magát?! Szerencsére nem evett előtte. - és hasonlók:P
Aztán szép lassan előbukkant a nap, a szél továbbra is fújt, ami ellenére ki lett hozva a hangárból Józsi paratrike-ja. (A paratrike valahogy úgy születhetett, hogy egy reptéri motorostalálkozó alkalmával egy részeg chopperes bement  a tervező irodájába és az asztalon fekvő terveket tollal átrajzolgatta olyanra, hogy az neki tetszen.) A paratrike csupán a légcsavarjával van hajtva, de így is képes a földön 120km/h-val menni. (vicces lehetett amikor Sárvár melletti elkerülő útra kiment vele a Józsi és beállt 120-as tempóban egy Suzuki mögé, többünkben felidéződtek a Mad Max filmek, mikor láttuk, hogy "szaggat":P ) Jelentkeztem próbaútra, a szél határértéken volt, kellett egy repülés, hogy megtudjuk lehet-e repülni:-) Természetesen lehetne most regélni, hogy ilyen érzés, olyan érzés.. ..de felesleges. Az élmény és a közvetlen kapcsolat a levegővel ill. repüléssel leírhatatlan. Nagyon jó, "überkirály, tutkerály, fasza"! Aztán repültem sárkánnyal is, ami nagyon gyors volt és nagyon magasra ment fel (röviden csak annyit mondtam: "EZ EGY ISTEN!"), tehát mindkettő szuper élmény volt, ezentúl sokszor fogok repkedni. (amúgy is, de újdonsült klubtagságom révén is ez megvalósul:-) Már nem is kérdéses, hogy nekiállok-e a tanfolyamnak, hogy megszerezzem a pilóta jogosítást a trike-ra. Estére nagyon jól összehaverkodott mindenki, egy jó társaság egy jó hobbi (sport, mánia, szerelem) köré gyűlt, na meg a bográcsban főtt pörkölt és a sörök ill. egy üveg Vilmos köré. Nem is ragozom tovább, el kell menni a reptérre hétvégenként és repülni kell! Madárként akarok újjászületni, de csak azután miután kipróbáltam az ejtőernyőzést is:D


Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr4575148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása