atom

Az asztalos

2012.12.01. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Az asztalos Tovább

Annak idején azért mentem asztalosnak, mert a pályaválasztási kisfilmek közt megláttam egy videót, amiben különféle faipari munkákat mutattak be, s úgy éreztem, hogy nekem is szépen ível és esztergált asztallábakat kell majd gyártanom, és bútorokat, és beépített szekrény, lambériát, mindent. Persze rögtön eszembe jutott az a sok sok élmény, ami annak idején apám műhelyében ért, ő is szeretett a fával dolgozni, faragni, kreatívan alkotni. Nekem is ez az oldala tetszett meg, s máris elképzeltem műhelyemet, a földre hulló forgácsot, a frissen fűrészelt fa illatát, a hosszú éjszakákba nyúló munkákat, a simára csiszolt íveket, mindent.

Aztán máshogy alakult az élet, azóta már túl vagyok pár vagyok pár sulin és képzésen, végül elég távol kerültem ettől a szakmától, mert akárhogy is keresem az összefüggést, a fotóriporter annyiban hasonlít a fent leírt képzelgéseimre, hogy rendszeresen dolgozom késő estig, éjjelig.

Szeretem a fát, de a kamerát is, szóval most ennél maradok, a famunka majd talán egyszer, ha már akarok valami olyan hobbit magamnak, ami nem fotózás, nem gép, nem videó, motor, bicikli, repülés stb. Lehet, hogy lesz rá mód, lehet hogy nem, de be is fejezem a képzelgést és ajánlom inkább ezt a videót, amit szeretek, mert jól fényképezett és utómunkázott darab. Nézzétek, és képzeljétek hozzá a fűrészporos illatot!

 

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr153603083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2012.12.03. 17:28:32

Imádom az asztalosműhelyek illatát! :)
süti beállítások módosítása