atom

Lucien utolsó fotói - kaszáspók-makró

2012.06.04. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Lucien utolsó fotói - kaszáspók-makró Tovább

Pár hete együtt laktam Luciennel (kaszáspók), még a fürdőszobában vettem észre a nyolclábút, s tudván, hogy ott kevés az eledel, többször kitessékeltem uraságát nagy ellenkezésére a konyhába, de ő csak-csak visszaszökött. Közepes méretű volt, amikor először találkoztam, amolyan tinédzser, nem cseszegettem, néhány fotót csináltam róla, illetve többször nyugtáztam a porcelánon trónolva, hogy már megint nem vagyok egyedül. Lucien aztán nőtt és nőtt, majd egyik nap azt vettem észre, hogy a padlón hever, összehúzva-csomózva langaléta lábaival, vélhetően nem volt elég eleség, se muslinca, se egyéb...

kaszaspok.jpg

Gondoltam, hogy az újabb Lucien érkezéséig még csinálok gyorsan pár makrót az elhunytról. Ilyen volt szemből:

atom: Kaszáspók

Fotóztam póktérdeket is, látszik hogy hím, nem borotválta a lábait. Mondjuk nyolcat epilálni amúgy is macerás lenne.

atom: Póktérdek

Ilyen felülnézetből, azért ennyire közelről nézve nem is annyira barátságos a külleme, vagy nem is tudom, ti hogy vagytok vele. Kicsit ijesztő, nem vagyok egy túl félős gyerek, de a pókoktól férfiasan sikítva menekülök.

atom: Kaszáspók

 Újabb térdek, könyökök...

atom: Kaszáspók lábak

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr14563602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2012.06.04. 11:53:30

Hű! Ahhoz képest, hogy te szerettetted meg velem a pókiccokat... abból is inkább a "Lucien típusúakat", ez most kicsit gáz. Ettől így én is megijedek. Pókfóbiám van amióta élek, de egy ideje ezeket az ártalmatlan kis véznákat inkább megmentem, elnézem itthon és nem bántom. Más a "harckocsi típusú" undormány, attól most is reszketek! A lényeg, hogy inkább nem nézek efféle makrókat, nincs jó hatással rám. :) Szegény Lucien, fogadd részvétem!

Törzsvendég:-) 2012.06.05. 08:34:39

Nyugodjon békében,remélem méltón eltemetted.

Atom · http://atom.blog.hu 2012.06.08. 21:33:48

@Törzsvendég:-): A természet lágy ölére helyeztem, a fűbe, így a körforgás része lett a nyolclábú. Amúgy tegnap este már feltűnt a fürdőben az utód. Az új Lucien ott fonta a hálóját, még elég kicsi kis teremtés:) Tiszta átjáróház van nálam:)

DnP 2012.07.01. 15:40:25

Amúgy ez nem kaszáspók :) Az picit máshogy néz ki, lapos gömb alakú potroha van, mint egy m&ms. Sajna nem tudom ennek mi a neve, de pár hete leereszkedett előttem éjjel a plafonról miközben TVt néztem. Elkövettem rajta egy flawless victoryt :)
süti beállítások módosítása