atom

Rendhagyó tea party - törés-zúzás lassított képeken

2012.04.25. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Rendhagyó tea party - törés-zúzás lassított képeken Tovább

Attila ajánlotta figyelmembe (és így egyben a ti figyelmetekbe is) az alábbi videót, amely egy rendhagyó tea party-t örökít meg. Törés-zúzás lassított felvételen, de nem csak a teáskészlet, hanem a tojások is törnek a felvételeken.

Érdekes látni ilyen lassításban az olyan jeleneteket, amelyek mindennapjaink részei. Mármint nem minden nap lőnek szét körülöttem csúzlival kancsókat és tojásokat, hanem maga a törés az, amire gondolok.

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr594430030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2012.04.25. 20:30:18

Állati jó videó, érdekes! Amikor először megláttam a fenti fotót.... frászt kaptam, azon gondolkodtam, hol törted a tojásokat a fotó kedvéért.... de aztán elolvastam a szöveget.. :D
süti beállítások módosítása