atom

Kapj el ha tudsz jelenet a Simpson családban

2011.11.08. 15:32 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Kapj el ha tudsz jelenet a Simpson családban Tovább

Nagyon szeretem a Kapj el, ha tudsz! (Catch Me if You Can) című filmet, Leonardo DiCaprio és Tom Hanks főszereplésével. Már nagyon sokszor láttam, de akárhányszor belefutok valamelyik csatornán, szinte mindig megnézem, mert jó a sztori, a film hangulata (a hatvanas évek ábrázolása), zenéje, miegymás.

A film kapott anno hideget és meleget egyaránt, mindegy, én szeretem:) Már a kezdéssel is megfogott, mert ötletes animációval indul a film.

A minap tevékenykedtem otthon ezt-azt, a háttérben a Comedy Central ment, azon is a Simpson család, amely epizódjában Marge és Homer családi szülinapra indulnak, de a reptéren meggondolva magukat egy romantikus hétvégére mennek, ezt a kölykök megneszelik és ők is menni akarnak, így elkezdődik a kergetőzés, amelyet a Kapj el ha tudsz nyitójelenetével ábrázoltak, és szerintem nagyon jól:)

:)

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr993366048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mejaa 2011.11.09. 22:10:57

Simpsonékat imádom szinte az összes évadot láttam, ami szinkronos, az újakból le vagyok maradva, és szerintem ez is újabb lehet 20-21. évad, mert nem emlékszem ilyen részre, a filmet mikor először láttam utáltam, de később egyre jobban tetszett, a kettőt együtt viszont imádom :)

bnyhdz 2011.11.09. 23:10:33

@Mejaa: igen jó a film. Di Caprio és Tom Hanks mozijai nem nagyon szoktak rosszak lenni. :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.11.10. 09:54:55

@Mejaa: meg is kellene néznünk, mit szólsz? :)

Mejaa 2011.11.10. 12:08:58

@bonyi z.: nem hiszel el Bonyi te láttál egy filmet? :O :O :DD

@csacse: éppen Rád érek :)

bnyhdz 2011.11.10. 22:24:41

@Mejaa: na ne szemtelenkedjünk! :D
süti beállítások módosítása