atom

Simon's Cat - a macska és a számítógép

2011.10.19. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Simon's Cat - a macska és a számítógép Tovább

Imádtam azt a kis időt, amikor macskám volt, annak ellenére, hogy voltak problémák a négylábú szőrpamaccsal. Megismertem a macskuszok azon tulajdonságát, amit csak úgy említenék, hogy szeretnek a középpontban lenni. Ez jellemzően akkor aktuális, amikor mi pont nem oda helyeznénk őket.

Ilyen helyzet például, amikor a gazdi a gép előtt ül. Nekem is felugrott az ölembe Morisz, behajolt elém, csapkodta a billentyűzetem vagy vadászta a képernyőn a mozgó dolgokat. Aranyosak a macsekok, még akkor is, ha sokszor gond van velük:P Kedvencem egyébként az volt, hogy amikor nem figyeltem oda kicsit, akkor a macsek rögtön a bemelegedett billentyűzetre feküdt (laptop).

További Simon's Cat bejegyzéseim ide kattintva.

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr363295917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása