atom

*megjegyzés* - mert a hetes az babonás...

2011.10.18. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
*megjegyzés* - mert a hetes az babonás... Tovább

Nem vagyok babonás, ezt gyorsan le is kopogom.. :P Na jó, nem vagyok babonás, de vannak olyan "fő" dolgok, amik csak-csak az emberbe nevelődnek, mint a fekete macska előttünk való átügetését követő kicsit erősebb körbenézés, hogy nem száguld-e felénk egy elszabadult zongora, vagy nem potyog-e a rakomány épp a felettünk elhaladó üllőket szállító repülőgép rakteréből. Aztán van az a létrás dolog, hogy ne menj át alatta, persze én általában kerülöm a létrákat, tekintve hogy magas vagyok.
A múltkor eltört a tükröm (borotválkozáshoz használt), ez sok év balszerencsét jelent, azóta meg is változott erősen az életem, ugyanis nehezebb borotválkozni, a repedések torzítása miatt. Szóval nem vagyok babonás, de van egy-két apróság, amit én is tartok, amik inkább szokások, s nem félelem miatt tartott rituálék.

Na de hogy rátérjek e bejegyzésem eredeti témájára, most ismét itt egy amolyan személyes bejegyzés, ha már ez énblog, azért nem árt, ha nyomokban hordoz valami Atomot is néha (bár most visszanézve az utóbbi hónap bejegyzéseit, nem is vagyok annyira zárkózott). Szóval ma vagyunk hét hónapja együtt a Borival, és ha már hetes, akkor bejegyzem, mert ez is egy olyan misztikus szám:)

Ez a hét hónap hamar elment, viszont örömmel nyugtáztam tegnap reggel egy "jó csaj" látványát, akit meglátástól számítva kb. 1,5 másodpercig egy "Hmm;)" csajnak tartottam oldalról, amikor is végigmérést követően jött a visszajelzés a kódfejtőktől az agyban, hogy a receptoraim előtt suhanó bige a csajom:) Jó ez így:)

 

 

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr693310731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.10.18. 08:30:25

aranyos cikk, már csak azt nem értem, hogy a képen miért nem a Bori puszilgat :)

Mejaa 2011.10.18. 11:38:43

@csacse: hogy te milyen vagy! :D amúgy nagyon édibédi a cikk, basszus már 7 hónapja?azért durva... :)

borcsaphoto 2011.10.18. 13:06:29

Bizony Timi, már 7 hónapja... :) Imádom :)
süti beállítások módosítása