atom

Tökölés Tökföldén

2011.10.03. 23:25 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Tökölés Tökföldén Tovább

A múlt hétvégén kimentünk fotózni egy városszéli tökföldre. Bori fotózott a legtöbbet (erről blogolt is) - de azért én is vittem a gépem, mert ugye én nem modellfotós szemszögből közelítettem meg a dolgokat.

Elsőnek a már egyszer beillesztett, Tökfej képemet mutatom, Zsoltit kértem meg, hogy kattintson, a többi már itthon, gép előtti utómunka, persze nem hajtottam a TÖKéletesre, a mondanivaló, avagy a jelentés a lényeg:)

Bori munka közben

Aztán lefotóztam Zsoltit és Anettet egy szituban, amely ha valós lett volna, akkor elmondható lenne, hogy Zsolti "tökkel ütött":P

Aztán van más vicces kép is, amit nem tehetek közzé, meg van egy "Tök menő!" is itt lentebb!

Kriszti, Bori munkatársa, aki Bori lencséjének középpontjában állt...

A fotós és a modell

"Köszi Kicsim, hogy belemásztál a képbe!" - mondta Bori, de csak azért másztam a képébe, hogy lekattintsam:P

Jó volt ez a másfél óra ott Tökföldén...

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr753276555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

borcsaphoto 2011.10.04. 09:03:37

Jók lettek a képek, imádom :)
süti beállítások módosítása