atom

5 kép a telefonból 50 - különkiadás

2011.09.23. 09:27 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
5 kép a telefonból 50 - különkiadás Tovább

Ezen a héten az ötvenedeik 5 kép a telefonból bejegyzésem van soron, így "különkiadás"-sal jelentkezem, ami azt jelenti, hogy nem az én telefonomból válogattunk öt képet, hanem rólam készült öt képet, Bonyi telefonjából.

Szilveszteri fotó, amikor a Duda-díjat, lecsupaszítottuk és különféle álarcként hasznosítottuk egymás közt.

Már nem rémlik, hogy milyen cikket olvastam. A fotó szintén a klubban készült, mint az előző is.

Borival, a székből ítélve a Freiben. Én láttam a Kör című filmet, azért ilyen a fejem a fotón.

Szerkesztőségben, kávéautomatánál telefonálva, aprót keresve. Ez miért is lett lefotózva?!

Ez meg a Bonyi kedvence, a Pózolj Noszállyal! - Hát tessék. Én annyira nem szeretem ezt a képet, de Bonyi nem volt hajlandó másikat küldeni. Ennyi.

Mai napi, exhibicionista 5 kép a telefonból bejegyzésemnek ezennel vége:)

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr773245810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Pappa 2011.09.23. 09:39:39

Azért Vas Népe olvasás közben is befigyel az Atomszemöldökazégfelé-nézés!:D

borcsaphoto 2011.09.23. 13:51:20

Háháhá, imádom.... :D

Olya 2011.09.23. 17:41:18

1.: Jééééé, tényleg volt ilyen is szilveszterkor...:D Meg Busának nyuszifüle és szétrágott lufik és sok-sok képviselőfánk...:D
2.: Tipikus...:D
3.: ;) :D ;) :D
4.: Istenem, hányszor láttam én ezt...:D :D
5.: Az a pasi szerintem nem a Noszály Sanyi... :)
galeria.velvet.hu/celeb/2009/01/01/noszaly_sandor/?current_image_num=4&image_size=m

bnyhdz 2011.09.23. 22:30:37

A legfelső a kedvencem, de a Noszály-félét (szerintem meg ő az) nem voltam hajlandó kihagyni. :)
süti beállítások módosítása