atom

KisKovács a szomszédban

2011.09.16. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
KisKovács a szomszédban Tovább

A múlt héten többször is hallottam, hogy új kutya van a szomszédomnál, a szemközti lakásból nagyon jól kiszűrődtek a vakkantások és a különféle ebhangok. Annyira még nem is zavart, nem volt vonyítás, semmi ilyesmi, és nem is ébresztett fel az eb. Aztán pár napja pont jöttünk be anyával a folyóson, amikor indult sétára a szomszéd az ebbel, én meg eldobtam az agyam és mindent ami a kezemben volt, nekiálltam kutyázni, egy gyönyörű kis kölyökvizsla (aka Kovács) költözött a szomszédba. A kép illusztráció, kb. ekkora az eb.

Nagyon aranyos, kérdezte is a szomszéd rögtön, hogy reggel vonyított-e, amíg nem voltak otthon, de persze jó kutya ez, csendben volt, és azóta sem nagyon hallom a hangját. Tegnap, amikor a gazdiék hazaértek volt ám nagy vakkantás, öröm, körömkopogás a padlón (már ahogy hallottam), tényleg jó kis kutya, nem egy sírós fajta (Zsótti rosszabb helyzetben van, az ő szomszédjában is friss az eb, aki persze a nap nagyrészét vonyítással és ugatással tölti, amíg haza nem érnek a háziak).

Én meg ülök a gép előtt, a nagy csendben este, hallok a szomszédból egy olyan igazi, bátor kis vakkantást, és elmosolyodom, mert egy Kiskovács van két ajtóval arrébb:)

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr683227979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.09.16. 08:42:28

Nagyon édi a szomszéd Kiskovács! :)

ditlzon 2011.09.16. 10:08:32

ááááá! kölökvizsla=szupercukiság |-)
a 7en nekem is kijutott egy kis kutyázás: egy kissé félős 3 hónapos goldit sikerült megdögönyöznöm :-) annyira jó hatással volt rám az a pár perc is! arra lettem figyelmes, hogy mosolygok egész délután. hiányzik egy kutya :-(
www.youtube.com/watch?v=MFatxvK-sr4&feature=related

Atom · http://atom.blog.hu 2011.09.19. 10:13:23

@ditlzon: Tesómnál voltam hétvégén, új kutyája van, teljesen megváltozik ilyenkor az ember. Én sem bírtam ki, hogy a nála töltött 45 percből 43-at ne kutyázással töltsem:P
süti beállítások módosítása