atom

Vírusos torokgyulladás - vízhólyagos kiütésekkel - modern betegségek

2011.08.16. 11:55 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Vírusos torokgyulladás - vízhólyagos kiütésekkel - modern betegségek Tovább

A múlt héten beteg lettem. Vasárnap este még semmi bajom sem volt, hétfőn hajnalban lázasan vacogtam, reggelre fájt a torkom, az orvos diagnosztizált: vírusos torokgyulladás.

Hétfőn egész nap fekvés, rosszullét, enni sem tudtam rendesen, hányinger, magas láz s ilyesmik gyötörtek. Keddre már jobban lettem, aznap csak a torkom fájt, otthonról figyeltem a világ eseményeit. Szerdán már dolgozni is mentem, bár megjelentek apró kiütések a tenyeremen és a talpamon, amik viszkettek, zavartak, de nem foglalkoztam velük igazán. Egész nap zsibbadt a lábam, végül amikor hazaértem, szembesültem azzal, hogy pár vízhólyagom is lett a nap folyamán. És akkor indult a durvulás.

Kétóránként változott a talpam külleme, ezt dokumentátuk is Borival, de nem osztom meg a képeket, mert rondák, és ilyet nem teszek fel a netre magamról, és amőgy is szemérmes vagyok a lábamat illetően. A lényeg, hogy kiütések voltak a talpamon, meg rengeteg vízhólyag (annyi, amennyivel a zombi visszatér című filmben főszerepet kapott volna a lábam, vagy minimum lábdublőr lehettem volna)

Este tíz körül eljött az az állapot, hogy nem bírtam lábra állni, csoszogtam, de nagyon rossz volt, bedagadt a lábam. Nem vártunk sokat, elmentünk az ügyeletre, ahol aztán injekciót kaptam allergiás dagadás ellen, meg beutalót a bőrgyógyászatra. Másnap ott is voltunk, kiderült, hogy csak a vírus hozta ki ezt az egészet, az immunrendszerem túlreagál és allergiás sokk is van a háttérben. Hogy eddig miért nem találkoztam ilyennel, arra az volt a válasz, hogy a vírusok mutálódnak, és ezen modern betegségek, akár már ilyen mellékhatásokkal is járhatnak, ha a szervezetem rosszul reagál rá. Gyógyszer nincs, csak kenőcs, elmúlik...

A piros pöttyös az igazi:P

És igaz is lett. A foltok halványulnak, pénteken már tudtam járni, szombaton pedig már mintha mi sem történt volna, szinte fel sem tűnt, hogy bajom volt, csak néha-néha éreztem úgy, hogy le kell ülnöm.

Hogy mi ez a betegség? Kb. három-négy variációt találtunk rá a neten a tünetek alapján, de mindegyiknél közrejátszik az immunrendszeri gyengeség, illetve túlreagálás. Nem tudjuk pontosan mi volt ez, megyek majd úgyis laborvizsgálatra, majd az okosok megmondják, de azt hiszem ennek örömére, hogy egy sima torokfájásból egy két-három napos "nem tudok járni" állapot lett, úgy vélem egy kicsit erősítem a jövőben az immunrendszerem, mert nem akarok ismét ilyen helyzetbe kerülni a következő torokgyulladás idején...

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr193157614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása