atom

*megjegyzés* - a mai napot nagyon szeretem

2011.07.01. 07:17 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
*megjegyzés* - a mai napot nagyon szeretem Tovább

A mai napot szeretem. Hogy miért? Nem csak azért mert péntek, hanem azért, mert ma a VOLT-on lesz minden mi szem szájnak ingere.

Odett - minden valamire való Odett és a Go Girlz rajongó férfi szerelmes az énekesnőbe, vagy hangjába:

PASO - mert lehet rá pattogni, lötyögni, és miegymás, délutánra pont jó lesz...
Ganxsta Zolee és a Kartel - mert a régmúltat idézi, amikor kölyökként még a vigiri-vakera volt a menő
Quimby - mert kabócákat zúgatnak meg sehol se találnak és Halleluja
Csík zenekar - mert (ahogy Törzsvendég írta) - Csík Jánosnak mosolyog a szeme
Moby - mert alkotott rengeteg számomra kedves dalt. És Bonyi letépi majd az arcát, engem meg rázna a hideg az extreme ways alatt, de valószínűleg akkor már nem leszek ott.
Ocho Macho - ugye nincs kérdés.
Soerii & Poolek - mert a tavalyi VOLT óta Bonyi azt magyarázza, hogy el kell mennem egy koncertjükre és az idei VOLT előtt már két hónappal elkezdte magyarázni, hogy majd elmegyünk oda és jeee....

Pendulum - Vááááááá! Ugra-bugra jeee!

 

HS7 - mert a Heaven a kedvenc magyar zenekarom, és imádom a zenéjüket

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr373024324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2011.07.03. 17:36:08

Odett... ÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ

Moby: igen, letéptem. azóta arcátlan vagyok :
S&P: hiányérzet, nem lépett fel velük Fluortomi
Pendulum: nekem így is tetszett.
süti beállítások módosítása