atom

*megjegyzés* - az Africa az mindig jó...

2011.06.20. 23:30 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
*megjegyzés* - az Africa az mindig jó... Tovább

Csütörtökön Hanzs és én a Dokik sorozatról beszéltünk, illetve annak zenéiről. Ekkor szóba jött Toto-tól az Africa, hogy mennyire is "nagy" ez a szám, mennyire jó ez a dal. És tényleg az. Régen nem szerettem, de az utóbbi egy évben kifejezetten kedvencem lett. Ma is előkerestem, hogy meghallgassam egyszer, aztán lejátszottam újra, és újra, és újra...

Nem tudom mi fogott meg ebben a dalban annyira, hogy idén már másodszor blogoljak róla (kb. három hónapja is bejegyeztem, bár akkor más kontextusban, Piedonével és vadállatokkal). Furcsa, hogy régen mennyire nem bírtam, elkapcsoltam, gagyinak tartottam, ma pedig tetszik a klipje és minden dallama. Felfogtam, hogy miért volt/lett ekkora sláger anno.

Hallgattam már kocsiban, ahol persze énekelhettem is, hallgattam már munka közben, most épp várakozás alatt, amolyan pihenéshez, és mindig bejött. Az Africa az mindig jó...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr393001754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.06.21. 00:21:53

Nem lehet nem szeretni :) Annyira jó, én is sokat hallgatom..... és blogolom :D

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.06.21. 08:33:57

ez a zene lassú, mi is lassulunk az idővel, ezért szeretjük, gondolom. nem biztos csak ez a tippem :) Totoötös :)

bnyhdz 2011.06.21. 14:31:51

Én egyszer pár éve a fősulin valami rendezvényen hallottam meg, amikor a hangtechnikusok ezzel lőtték be a hangot. Persze, hogy ezerszer hallottam előtte is mindenféle rádiókban, de valami miatt akkor engem is megfogott és azóta baromira tetszik. Úgy látszik ez egy ilyen muzsika... :)
süti beállítások módosítása