atom

5 kép a telefonból 29

2011.04.21. 13:00 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
5 kép a telefonból 29 Tovább

Japán cseresznyefa - nem is nagyon hallottam erről addig, amíg Szombathelyen nem láttam az MMIK melletti soron rózsaszínbe borulni a sétányt. Persze minden évben mondom, hogy na majd kimegyek fotózni oda, valahogy mégis elmarad. Most is ezt mondtam, tegnap gondoltam rá, amikor az autóm közelében megláttam a sok rózsaszín szirmot.

Na, ha lesz időm kisétálok az MMIK-hoz is, hátha még marad némi pink a fán és nem fújja le túl hamar a szél.

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr672844577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.04.21. 14:20:22

Sárváron most irtották ki őket, egészen a fürdőig. Valami gyorsan növő "uniós" :D fák lesznek helyettük. :(

Orinoco.Flow 2011.04.23. 09:12:35

Nálunk is ilyen fák díszítik most a közös kertet... de hogy kinek jutott eszébe anno a jó öreg szocreál házgyári lakótelepet egzótákkal teleültetni, azt nem tudom. :)(pl. füge is van)

Mejaa 2011.04.28. 12:07:28

@Törzsvendég:-): azt hiszem meg is nézem újra a filmet :)
süti beállítások módosítása