atom

Felismertek - Atom blogcelebeskedhetett

2011.04.05. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 15 komment komment
Felismertek - Atom blogcelebeskedhetett Tovább

Szombaton délután kimentünk a Fő térre fotózni a párnacsatát (képek itt). Már jó ideje ott voltunk, amikor odalépett hozzám egy lány és megkérdezte, hogy lefotózhat-e engem a mellette álló lányokkal, mert hogy ők kedvelik a blogom. Naná, mondtam rögvest: Persze! - rögtön olyan furcsa érzésem támadt, hiszen nem szoktak velem pózolni a blogom miatt, így zavaromban azt sem tudtam mi van.

Elcsesztem a marketingem, egy szót sem szóltam, csak annyit, hogy köszi, ezért odamentem a lányokhoz, s másodszor is elcsesztem a marketingem, mert se bemutatkozás, sem örülök, hogy olvastok, mióta olvastok stb... csak kértem, hogy küldjék el a képet. Annyit azért hozzátettem, "majd bejegyzem". :) Na szóval nem vagyok jó rögtönzésben, pláne ilyen szituációban, utólag is elnézést Krisztitől és Zsófitól, akik kb. három éve olvasnak és akartak egy közös képet. Alább pedig Bori lekapta, ahogy épp képet kérek:

Most mondhatja akárki, hogy ez semmiség, de nekem nagyon jól esett, hogy egy kicsit blogcelebeskedhettem. Mindig örülök, amikor valaki mondja, hogy: olvastam a blogodon. - no meg látom, hogy lájkolják, megosztják, vagy épp egy számomra ismeretlen ember, vagy akár ismerős jegyzi meg, hogy szokta nézni... Ezeket mindig nagyon szeretem, mint ahogy azt is, amikor a baráti társaság követeli a karaktereket és lecsesznek, mert még nincs fent a napi bejegyzés:) Jól esnek az ilyenek, tényleg:)

Tovább a poszthoz
15 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr402800532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orinoco.Flow 2011.04.05. 09:25:23

És így kezdődött a hajtóvadászat... :D

bnyhdz 2011.04.05. 11:06:41

Igen. Elcseszted a marketinged. :D

Hajnal Pappa 2011.04.05. 12:49:51

jó a kéregetős fotó!:) Keleb Atom!:)

-Ani- 2011.04.05. 14:30:56

Aranyosak, ezért érdemes blogolni. :) Engem még a statisztika szokott jókedvre deríteni. :)

elvanagyerekhajatszik 2011.04.05. 15:36:27

100 karátos mosoly, félénken összetett kéz, ám annál tökéletesebb kép :)

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.04.05. 15:45:23

Milyen zavarban van valaki :DDDD

Rori 2011.04.05. 22:42:19

Eljött a mi napunk is: egy egész bejegyzés! Köszi Atom!
Zsófi és Kriszti :)

Törzsvendég:-) 2011.04.06. 17:56:47

A háttérben magnólia van?Áááá de szép.:)

bnyhdz 2011.04.06. 19:33:19

@Törzsvendég:-): persze, a szombathelyi párnacsaták sajátossága, hogy magnóliaszirmokkal töltött párnákkal püfölik egymást. ez amolyan helyi népszokás is. aki a virágot szereti, rossz ember úgysem lehet.

Törzsvendég:-) 2011.04.06. 19:38:24

@bonyi z.: Az első képen a háttérben,nem az?Akkor milyen fa?:)

bnyhdz 2011.04.06. 19:44:09

@Törzsvendég:-): a felső képen jobbra azért van az a sok fehér izé és ha jól megnézed, a rossmann előtti fákat, teljesen meg is lettek kopasztva. Atomtól és két hölgy rajongójától (innen nézve) bal oldalon pedig egy még szüret előtt álló egyed. amúgy ez a tipikusan vasi küzdősport a flower power alapját is adta a 60-as években. igaz, azóta kicsit átértelmezték, de bizonyára egy félrefordítás miatt.

Törzsvendég:-) 2011.04.06. 20:37:21

@bonyi z.: Na lényegtelen szeretem a magnóliát akkor is ha az ha nem az:).
UI:Tiszta dinnye vagy.:)

bnyhdz 2011.04.06. 21:12:20

@Törzsvendég:-): igen, egyszer valaki dinnyét tett a párnájába, engem azzal csaptak meg.

scheerti · http://scheerti.blog.hu 2011.04.13. 16:59:44

De szeretnék én is hej, bloggerceleb lenni.

Réka ‎ · http://blog.rekafoto.com/ 2011.04.13. 22:48:11

na ez tökjó :) emlékszem, amikor engem felismertek, igaz kép nem készült, de egy srác odajött fotózás közben és csak annyit kérdezett, hogy én vagyok a Rékuc? Amikor bólintottam, csak annyit mondott, hogy 'tetszik a blogod!' és továbbállt, én meg vigyorogtam, mint a vadalma és örültem, hogy tanúm is volt az eseményre :)
csak most találtam meg a blogot, megyek leskelődni!
süti beállítások módosítása