atom

Axl Rose szinkronhangja - Juan Rodriguez, az aranytorkú mexikói

2011.03.01. 11:33 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Axl Rose szinkronhangja - Juan Rodriguez, az aranytorkú mexikói Tovább

Vannak különféle amatőr énekesek, akik fel-feltöltenek videókat a netre és sokan csodálkoznak azon, hogy mennyire hasonlít hangjuk egy-egy másik előadóéra. Na ilyenekből volt már ezer és valahogy számomra a megasztár szériákban sem volt nagy szám, hogy valaki Tom Jones vagy Cserháti. Ha egyedi a hang, azért az jobb. Persze vannak kivételek. Mint például Juan, akit nemrég találtam a neten. Különféle "csapjunk a húrok közé" bandák dalait adja elő, ezekből legjobban talán a Guns 'n' Roses számok sikerültek. Mint például a Sweet Child O' Mine. Először azt hittem, hogy csak rákeverte az eredeti hangot, de aztán láttam, hogy nem. Nagyon jó:

És itt az eredeti is, erős a hasonlóság:

További G'n'R klippjei itt, azért nem bántam, hogy kicsit felidéztem az általános iskolás korszakot, amikor bátyámon keresztül én is gunsos voltam. Igaz először csak passzív rajongó, de szép lassan belejöttem én is:)

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr52700852

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2011.03.01. 15:29:31

Iskolás korszakotok.... azóta vagyok Guns N' Roses rajongó én is. :)
Tényleg tud valamit ez a Juan! :)
süti beállítások módosítása