atom

Valentinre - idén szerelmes dalos

2011.02.14. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Valentinre - idén szerelmes dalos Tovább

Idáig két Valentin napi bejegyzést írtam azóta, hogy blogommal boldogítom az emberiség egy kis csoportját, akik valamely módon idetalálnak. Először 2008-ban írtam és rajzoltam körbe az "ünnepet", akkor a piros szívecskékekkel rohangáló párocskák, illetve az effajta rajongást ellenzőkről írtam. Ide kattintva olvasható.

2009-ben Cupidót vettem elő, aki agyonlőtt mindenkit egy vicces videóban. A nyílvesszők valósnak hatottak, így szerelem helyett sok-sok esés, üvöltés, hátbalövés, miegymás tarkítja a videót. Ide kattintva látható.

Idén egy videóklippel készültem nektek, mert jó, mert kreatív és bájos. Miközben e bejegyzést írom 2010 május 31 van (kicsit előre dolgozom, de) e videót egy time lapse felvétel ajánlójában találtam, amely videót már azóta biztos betettem valamelyik szombati bejegyzésnek. Szóval nézzétek a love klipet, a frankó ötlet miatt és ne csak az év ezen egy napján kedveskedjetek annak az embernek, aki mellettetek van.

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr92046369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2011.02.14. 09:41:28

Nem vagyok nagy Valentin napos,viszon jó kis zene volt,mega klipp is tetszett.:)

-Ani- 2011.02.14. 12:13:27

Nekem is nagyon tetszett! Hangulatos kedves klip. :)

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2011.02.14. 14:52:20

jajj de aranyos :) tipikusan olyasmi amitől az ember szerelmes lesz a szerelembe :)

Orinoco.Flow 2011.02.14. 15:40:59

Kedves. :) A Cupidós végén az a göcögés-kacagás valami kegyetlen... :D
süti beállítások módosítása