atom

5 kép a telefonból - 14

2010.12.31. 13:20 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
5 kép a telefonból - 14 Tovább

Tegnap elmaradt ez a bejegyzésem, ezért pótlom:)

Most a "vegyes" kategóriából válogattam, kezdeném is rögtön a cukormosollyal, amit otthon raktam ki, miközben valamilyen mélyről jövő késztetésből, leküzdhetetlen felindíttatásból a mogyorós csokigolyókat kiöntöttem a zacskóból, és szín szerint szétválogattam/rendeztem őket:P

Bonyival mentünk a városban pár hete, amikor megláttuk városunk új régi büszkeségét, a 14-es Burj Al Arab. BURJ AL ARAB, BURJ AL ARAB, BURJ AL ARAB. - csak rögzítettem a fejünkben, mert sem Bonyi, sem Hanzs, sem pedig én nem emlékeztünk a nevére, helyette mondtunk minden mást az Al Jazeera-tól Punjabi-ig. Szóval a 14-es felújításán a szél fújta az épület oldalán a hálót, ezzel egyfajta vitorlát képezve, amiről persze rögtön eszünkbe jutott Dubai híres vitorlás hotele, még akkor is, ha kicsit erőltettnek tűnik:P

Harmadik képként egy Zöld lézerrel megvilágított zöld sörösüveg a klubban. Semmi különös, semmi egyéb, csak egy üveg fényekkel.

Van, amikor valaki ahhoz, hogy jobban tudatosítson egy szót, jobban megértessen, kicsit hangsúlyosabban mondja, kicsit megnyomja. Írásban én vastag kiemeléssel vagy aláhúzással jelölöm az ilyen szavakat, esetleg felkiáltójel is szóba jöhet, vagy full NAGYBETŰ, de az ritkábban. Szóban lehet bármit, megnyomni egy-egy betűt (Naggyon, össssssze, helllllló, stb.) Az alábbi képen a hangsúly a közbiztonságon van:)

 Ezek pedig azok a torták, amelyek még egy december eleji szülinapozás után maradtak meg. Akkor lefotóztam, de csak azért mert reggeli-ebéd-vacsorára ezeket ettem:) Néha azért kicsit túlzásba viszem. Az ünnepek alatt tuti felszedtem pár dekát:P

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr842549196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása