atom

Mondatokban

2010.11.07. 12:00 | Atom | Szólj hozzá! 8 komment komment
Mondatokban Tovább

Kégliben: Nyomd meg a 6-os csengőt. Tudtad, hogy a hatos a két legkisebb prímszám szorzata? - adja az instrukciókat Bonyi Hanzsnak a bejutáshoz némi matematikai ismeretbővítéssel.

Facebookon: Alapjában a feleségem éretlen volt. Ülök békésen a kádban, Ő meg bejön, és elsüllyeszti a kishajóimat. - a szokásos embertől, Ati a megosztó:P

E-mailezésben: Nekem mondod? Azt sem tudom, hogy mire válaszoljak, mert nem is tudom, hogy melyik kérdések igazi kérdések... :D - ilyen egy szép chat-szerű levelezés.

Focimeccsen: Sanya! Sanya! Vidd rá vidd rá! - üvöltik, nekem meg ugye ismét beugrott a Susogós Mackók, és már mondtam is magamban: Brandon! Brandon!

Szerkesztőségben: A héten több tűzoltóautó állt az utcánkban egy kisebb placcon. Tűzoltók sehol, csak a szerek voltak kiállítás-szerűen leparkolva. Vajon hol voltak a tűzoltók? Hangzott el a kérdés a dohányzóban. Lehet, hogy valamelyik közeli kocsmában a szomjukat oltották?! - válaszoltam. Azt meg inkább hagyjuk, hogy hányan öltek meg csupán a nézésükkel, miután ezt kimondtam.

Focimeccsen: Halló? - e kérdésemet követően két meccsen két gólról maradtam le. Több hívást ilyenkor nem fogadok.

Vásárálás közben: Olyan vagy, mint Mr. Bean. - mondja nekem Anya a Tescoban, én meg durcásan elvonultam szürke öltönyömben a sorok közt hülyén billegve, Teddy macival a kezemben. Na jó nem is, de azért meglepődtem a hasonlaton:P

Mozi után: Nekem a hullasütis rész és az amikor kidurrantotta a kissrác lufiját. - mondja Timi a kérdésre, hogy melyik volt a két kedvenc része a filmben. Jó anya lesz belőle. - jegyeztem meg, mire Bonyi: Nekem a esti mesés és a jó éjt puszis volt a kedvencem! - Egyedül fogsz meghalni, otthon, magányosan. - veregettem meg a vállát. Nekem és Hanzsnak ugyanazok a részek tetszettek, úgyhogy mi együtt halunk meg, miközben valami vígjátékot nézünk a moziban és a röhögéstől félrenyeljük a kukoricát, majd megfulladunk.

FB-n: Ha a vízcsapból víz folyik, akkor a tűzcsapból mi folyik? - tette fel a kérdést Balázs. - Babaolaj. - válaszolta Bonyi. Én meg nem értettem, leragadtam a kérdés okozta mosoly után...

Autóból: "Indexelj b_zmeg!" "Most miért megyünk hússzal?" "Most döntsd el mit akarsz!" "Úgy van! Süsd ki a szemem, nesze b_zmeg refi, nesze!" "Jól van megyek már, nem kell ledudálni!" "Bocs!" "Ráérünk. Ráérek. Ráérsz. Mind a 10 autó ráér. Főút, 50-el. Nem vetted észre, hogy kijöttél a városból. Sebaj. Tötymörgő pecsét" - szokásos vezetési narrációk olykor-olykor indulatosabban és hangosabban. Nem vagyok egy agresszor, de kommentálom a dolgokat:P Ha sietek és hátráltatnak. Mellesleg vezetés közben rengeteg ember jogsiját bevonnám, meg csinálnék egy lendületmentes és lendületes sávot, meg egyet külön a Zsóttinak:) Illetve egy másik utcaszinten egy KRESZ-mentes úthálózatot, mert elég sok ember nem ismeri még az alapszabályokat sem, ők ott törhetnék és szivathatnák egymást.

Ezen a héten megint elfelejtettem jegyzetelni. Pedig sokminden volt. No mindegy:P

Tovább a poszthoz
8 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr102410874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.11.07. 14:14:04

te nagyon hülye te, én abba halok meg hogy agyon szórnak popcornnal....

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.11.07. 15:43:06

először is
@csacse: :D:D:D
másodszor: asszem a hajósüllyesztős az egy Woody Allen idézet. nem véletlen, hogy akkorát üt :)

bnyhdz 2010.11.07. 17:59:58

"Ha a napraforgóolaj napraforgóból van, akkor miből van a babaolaj?" - szintén szakállas már, a párhuzam miatt írtam be oda, bár ha jól emlékszem, ott sem értették igazán... :P

Tommi 2010.11.08. 21:03:58

Főleg a hosszú hétvégén jött ki, mennyi Tajgetosz-pozitív sofőr van Magyarországon. Mondom ezt én, akinek alig egy éve van jogsija. :-D

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.11.08. 23:54:46

@Tommi: hát bakker.. ezt a tajgetosz-pozitívos mondatot kiraktam face-re, ne haragudj de nem bírtam megállni :D

Atom · http://atom.blog.hu 2010.11.10. 11:45:04

@Tommi,@Angyalod:: Én várok egy megfelelő pillanatot, hogy majd elsüthessem:) Imádom e jelzőt:)

Tommi 2010.11.10. 13:50:17

@Atom: Én az utóbbi időben szoktam rá a használatára. Főleg az egyetemen. :-D
süti beállítások módosítása