atom

Írd be, hogy mit csináljon a vadász és a medve! - unaloműző poénos videók a YouTube-on:)

2010.09.03. 12:04 | Atom | Szólj hozzá! 9 komment komment
Írd be, hogy mit csináljon a vadász és a medve! - unaloműző poénos videók a YouTube-on:) Tovább

Tudom, hogy a blogomon a szombat a kreatív videós nap, de ezt most nem bírom magamban tartani. Misi linkelte arckönyvön ezt a hülyeséget, amin folyamatosan röhögök azóta is:)

A vadász táborába betér egy medve, a férfi fegyvert ragad és el kell döntetünk egy kattintással, hogy rálőjjön-e a medvére, vagy sem. Ekkor folytatásként megjelenik egy új videó "A hunter shoots a bear" címmel, amiből a vadász kihúzza a shoots szót, ami helyére sokmindent beírhatunk, ami így meg is történik a videóban. Én beírtam, hogy play, erre a medve és a vadász nekiállt kő-papír-ollózni:)

Ha nincs ihlet, akkor lehet próbálkozni, amiket én kipróbáltam: drunk, smoke, ride, kiss, sex, rap, shop, cook, fight, sing, farts, eat, clean, write, plays football, basketball, laugh, suck, talk, stb... IMÁDOM!

Tovább a poszthoz
9 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr482268718

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.09.03. 12:26:32

married, karaoke, sex shoping...ezeket teszteltem első körben :)

ditlzon 2010.09.03. 12:51:36

kávészünet! játék indul! |-)

kisherold 2010.09.03. 19:11:37

ok, harmadikra sikerült a végére érnem. a szó "fires", válasz: "error 404"
de a kedvencem a hugs és az is begging :) arról nem is szólva, hogy az is asking és az is pissing egyenlő ;)
de meg kell hagyni, mókás, már fél órája ezzel játszom...

-Ani- 2010.09.03. 19:18:12

Zsír! :D itt az új játékom! :D

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.09.03. 21:16:53

próbáltátok már azt, hogy write?

kisherold 2010.09.04. 18:20:06

mai kedvenc: is tickling :)

Törzsvendég:-) 2010.09.05. 08:30:20

Én a soccer szót írtam be.:-)
süti beállítások módosítása