atom

Csináld magad polcdesign: ha előkerülnek az üres sörösüvegek

2010.08.17. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 10 komment komment
Csináld magad polcdesign: ha előkerülnek az üres sörösüvegek Tovább

Az egész ott kezdődött, hogy Busa odaadta a szerszámosládikát, amit nemrég vett, csak kicsi lett és nem használta semmire. Aztán ebbe én belepakoltam a szabó-ollót, cérnagurigát, tűket, miegymást. A felszabadult kartondobozt betettem a másik szekrénybe, ahol megtaláltam egy doboznyi 0,25-ös sörösüveget, amit még vacsi mellé iszogattam tavaly, csak nem dobtam ki, hogy elvihessem a szelektív gyűjtőhöz.

Mivel egyedül lakom a kégliben, ezért lehet felnikből álló tévéállványom, szerszámtárolóból csinált Herbie szekrény és más egyéb, amire a csajom a fejét rázná. Mivel épp nincs asszony a háznál, ezért kihasználtam a pillanat hevét, s kivettem pár üveget a dobozból, amikről leáztattam a címkét. Időközben elugrottam polcért az áruházba, majd hazaérve bemelegítettem a ragasztópisztolyt.

Az íróasztalomon időnként megnőtt a kupi, nem árt egy kis rendszer, megelőzni vele a káoszt. Miután lepucoltam a címkéket, felragasztgattam az üvegeket a kupakjuknál fogva a bútorlapra, elég hamar összeállt a polc, kellően magas, kellő hellyel.

Nah. Ilyen lett, hirtelen felindulásból elkövetett sörös-polcos megoldások cd-tároláshoz.

Tovább a poszthoz
10 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr962227042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.08.17. 08:32:22

Nekem tetszik,de milyen sörös üveg ez?

ditlzon 2010.08.17. 08:47:46

király! ötletes! és vicces :-)

-Ani- 2010.08.17. 10:03:20

Nagyon ügyi! És még jól is néz ki! :)

bnyhdz 2010.08.17. 11:41:16

@Törzsvendég:-): valami flanszia, ha jól emlékszem. ugye?

Atom · http://atom.blog.hu 2010.08.17. 11:48:00

@Törzsvendég:-): Francia, 0,25l-es üvegek, Authentic Strong Beer áll a címkén.
@ditlzon: Akkor ha látnád élőben kinevetnéd? :P
@-Ani-: Köszi:)
@bonyi z.: jól. még te is ittál belőle...

Törzsvendég:-) 2010.08.17. 11:51:28

A zöld üvegről az jutott az eszembe,hogy amikor gyerek voltam a nagybátyám a zöld üveges kőbányait kultiválta,volt barna meg zöld ,de csak a zöld volt jó.:-)Egyébként én valamelyikbe rejtettem volna el az utókornak egy palackpostát.:-)

Törzsvendég:-) 2010.08.17. 11:56:56

Ja és gyűjtöm a sörös egyéb üdítős fémkupakokat,légyszí gondolj majd rám ha valami egyedivel találkozol (magyarán tedd el :-)tervben van egy olyan falvédő szerűség ahová majd fel akarom varrni,olyan gomb helyett,szóval ha van fúród,ki is furhatnád.:-)

ditlzon 2010.08.17. 14:02:42

@Atom: szerintem biztos :-D tetszik, nagyon kreatív! de a ragasztást biztos megkritizálnám ;-)

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.08.17. 17:22:02

szerintem semmi gond a csináld magad dolgokkal. egy épeszű nő se rázná erre a fejét :) korábban is néztem a csináld magad dolgaidat és szerintem szuper ötletesek és még jól is vannak kivitelezve.

Olya 2010.08.17. 19:22:52

Ez tetszik...:D ;)
süti beállítások módosítása