atom

Disz isz máj csörcs - Szigeten és Faithless koncerten voltam

2010.08.16. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 8 komment komment
Disz isz máj csörcs - Szigeten és Faithless koncerten voltam Tovább

Csütörtökön a Szigeten jártunk Hanzzsal, nem titok, hogy leginkább a Faithless koncert volt a cél, s csak másodlagosnak vettük azt, hogy most megyünk a Hajógyárira először.

Sziget, árak, emberek, koncertek
Első benyomásom az volt, hogy hatalmas. Nagyjából háromnegyed órával azután, hogy megérkeztünk, készítettem el az első fotót. Egyszerűen nem tudtam hol kezdjem, hiszen megannyi téma lett volna, kezdve a fesztiválarcoktól a sátorfalukon és a szeméthegyeken át a koncertekig.

Az árakról annyit, hogy aki Szigetre megy tudja jól, hogy nem lesz olcsó. 500 a sör, 500 a lángos, 800 a gyros, 700 a hot dog, normális hambi 1200 - szóval aki nem akar költeni vigyen szendvicset, mert egy fesztivál sem arról szól, hogy annyi a gyorskaja, mint a városi bisztróban. Ez van, ez a szekér már rég elrobogott, nem lehet megállítani. Alábbi képen Hanzs kolléga mászik...

Az esti koncert után a tömeggel hömpölyögve felkaptam a fejem, amikor magyar szót hallottam, tisztára olyan volt, mint külföldi kirándulásokon. Rengeteg náció, temérdek embere, még a szórólaposok is angolul szólítottak le - ennyi, egy kicsit már túl nemzetközi, s mérete miatt is, kicsit már idegen ez a multikulturális elegy. Viszont most a Volt fesztivált átértékeltem családiasra:) Azért kéne pár nap a szigeten, hogy megszokjam, ja és persze nem dolgozva, hanem szórakozva... Igaz szórakoztam is, hiszen a Faithless koncerten nem bírtam ki csak egy helyben ácsorogva.

Voltam pár koncerten, de a csütörtök összeségében a zenét tekintve nem az én napom volt. Sok olyan koncerten fordultam meg, amit kis idő múlva otthagytam, nem vágott a műfajomba. Nem szidván egy előadót sem csak azokat említem, amelyeket élveztem is: Barabás Lőrinc Eklektric, The Specials és természetesen a Faithless.

Hogy milyen buli volt? Itt most gondoljunk egy csomó jelzőre a szupertől a királyig. Lement minden olyan szám, amit imádok. Csináltam most is egy videót, persze kicsit tré a hang, de azért kihallható, hogy mi micsoda.

Azért egyébként ez a sok fekete-fehér portré, mert sokkal jobbak a képek így, mint zajos-pirosként. A koncert első három száma alatt legelől fotóztam, utána hátramentem táncolni (hátra alatt kb a tömeg közepére gondolok). Táncból helyhiány miatt lötyögés lett, meg egy kézzel videóztam egyes számokat a feléig, mellettem oroszok (szerintem oroszok) ugráltak, néhol mellettem, néhol előttem, olykor-olykor pedig a lábamon, de ez is belefért.

Összességében nagyon jó volt az első szigetes élményem, valószínűleg jövőre is arra tévedek egy napra:)

Képgalériám a Faithless, Young Punx, Vad Fruttik koncertről ide kattintva
Képgalériám a The Specials, Barabás Lőrinc Eklektric, Public Image Ltd. koncertekről és szigetes arcokról ide kattintva
Beszámolomóm pedig itt olvasható

Tovább a poszthoz
8 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr552221978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hajnal Pappa 2010.08.16. 11:11:59

Első szigetelés?? Azt hittem, voltál már.

Hajnal Pappa 2010.08.16. 11:18:37

azt hittem, már szigeteltél!

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.08.16. 23:03:12

http://www.youtube.com/watch?v=7pVlGNTxsqc&feature=player_embedded#!
csak ennyit fűzök hozzá :DDDDD

-Ani- 2010.08.16. 23:26:59

A Faithless nekem nem jön be.... (Anya miért? csalódott arc):) nem tudom! a képek nagyon jók!! Csak ez a rohadt net, órákig tököl még csak a feléig jutottam..... :(

Atom · http://atom.blog.hu 2010.08.17. 00:55:50

@ewok36: Igen. Elvesztettem sziget-szüzességem
@csacse: Ez jó, ezt én csak közelről láttam...
@-Ani-: Nem baj, nem lehet mindent szeretni.

Napikaja Pia · http://napikajapia.blog.hu 2010.08.18. 11:30:58

Irigyirigy:) Én csak szerdára kaptam szolgálati jegyet, eddig minden alkalommal lemaradtam a Faithlessről, pedig alkalom, az volt... legközelebb nincs akadály.

johevi 2010.08.18. 14:58:38

Elsőre nem rossz a Faithless, de lassan már többet jönnek, mint anyámék... Ezek a duplázó együttesek azok, akiket nyugodtan be lehet áldozni, mert biztos hogy mindig 2-3 jó egyidőben van.

ildsisy 2010.08.22. 18:26:30

Először is, tetszenek a képeid, írásod! Tavaly mikor a kisgépemmel fotózgattam volna, a lábamat taposták az illumináltak... saruba voltam, -gondolhatod!...
Viszont, mikor olvastam a Dévényit, itt a kommenteknél, hogy... meghűlt a vér bennem!!! (Megint becsapott ez a blogíró!!! persze a névre kattintva, rögtön kiderült mi is a helyzet...)
süti beállítások módosítása