atom

*megjegyzés* - kiegészültem némi megoszthatósággal

2010.07.25. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
*megjegyzés* - kiegészültem némi megoszthatósággal Tovább

Ezen a héten elfelejtettem betenni egy üres kazit az agyam rekorderébe, így minden mondat átfolyt a fejemen. Ezért most nem is mondatolok, ha nem bánjátok.

Bizonyára észrevettétek, hogy a blog.hu eszközölt egy újabb funkciótárat oldalaiba, amit én is bekapcsoltam, ezzel is lépve egyet a közösségi oldalak felé. A bejegyzések alján különféle megosztási funkciókat találtok, a "tetszik" gombon sokat gondolkoztam, hogy betegyem-e, egyelőre meghagyom. Nem tudom, hogy mennyi haszna lesz majd, nem remélek emiatt hirtelen olvasószám-növekedést, nem is ez a cél, csupán az életet megkönnyítő megoszthatóság:P

Bár manapság egyre kevésbé akarnám felköltöztetni életem a netre, mégis megteszem, mert munkaszerűen is szinte elkerülhetetlen a közösségizősdizés (ez szép szó lett),  meg hát amúgy is, ha már van blog, akkor úgyis mindegy:P

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr822168955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása