atom

Mondatokban

2010.07.11. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 5 komment komment
Mondatokban Tovább

Neten: ez a Barátok közt sorozat mindig tartogat meglepetéseket. Évente egyszer-kétszer belenézve mindig úgy érzem, hogy ugyanazt látom, csak esetleg van egy-két új arc. Nagy esemény volt Magdi anyus halála, mert ugye a papírgalacsin közbeszólt, de hogy szellemként visszatérjen, arra nem számított valószínűleg senki sem. Vagy mégis?

Orvosnál: Olyan a torka, mint, mint - néz körbe a doki, keresvén valamilyen viszonyítási alapot, majd a pólomra néz s rámutat - ilyen a torka! - Lenézek s megkérdem: Bruce Lee-s? - Neeem! - nevet a doki - ilyen piros...

Hanzsnak üzenem: Objektív! Érted, objektív?! :D:D:D

Klubban: Atom ezt nem hiszem el. Baz'meg, ő innen is késik?! - mondja nekem 21:30kor kollégám, miközben Bonyira várt a társaság hétfőn este a klubban, szülinapja alkalmából. 20:30tól ültünk ott, és elvileg kilencre vártuk (21:45 helyett).

Csak itt utólag: bocsánat a nem megemlített, illetve pozitív jelzővel ellátott földrajzilag Sopronban, azon belül is egy tepsiben elhelyezkedő csirkedarabokért, amelyek mellesleg ízletesek voltak.

Tovább a poszthoz
5 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr382137560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2010.07.11. 09:37:50

Elképzeltem a klubos jelenetet, és hatalmasat derültem.:)
Ej, ej ez a Bonyi!:) Ugyanilyen késős voltam annyi idős koromban.:))
Boldog szülinapot így utólag neki!

bnyhdz 2010.07.11. 13:00:06

@-Ani-: Köszönöm szépen! :) Otthon is merénylet áldozata lettem, ráadásul nem tudtam, hogy időre kell nekem mennem valahova... Nagy élmény volt, köszi mégegyszer mindenkinek! :D

ditlzon 2010.07.11. 13:39:10

egészségedre! ;-) :-)

pankeey 2010.07.11. 15:36:57

* nezdma' uj fejlec! *
utolag tolem is bulldogot, eggyel ismet bonyibb lettel :)
süti beállítások módosítása