atom

VOLTam Fesztiválon - régvágyott zúzda egy Prodigy koncerten

2010.07.06. 13:45 | Atom | Szólj hozzá! 6 komment komment
VOLTam Fesztiválon - régvágyott zúzda egy Prodigy koncerten Tovább

Egyszer már jártam VOLT Fesztiválon, de akkor még a Sportcsarnokban tartották és nem voltak külföldi előadók sem. Sok-sok év kimaradt, a hírekben néztem minden évben, hogy mekkorára növi ki magát a fesztivál, idén pedig úgy döntöttem, hogy elmegyek rá. Bonyi volt a sajtómunkásunk a négy nap alatt, én csak péntek estére és szombatra mentem - Jó volt...

Péntek este nagy izgalommal mentem Sopronba, hiszen aznap este a The Prodigy lépett fel a nagyszínpadon, s ez az együttes megannyi zenei élményt nyújtott már számomra, eddigi életemben. Kazettán, majd CD-n is megvolt több albumuk, nagyon sokat hallgattam a zúzós elektronikai zenét. Nem mertem legelőre menni, ezért úgy 25 méterre álltam az egyik hangfaltömegtől. Amikor megjelent a banda a színpadon kicsit borsódzott a bőröm, majd amikor meghallottam a Breathe dallamát, akkor hidegrázás fogott el.


Hogy mekkora zúzás volt, azt nem tudom elmondani. Képzeljétek el, ahogy több ezer ember (azt írják több helyen, hogy tizenezer feletti tömeg volt) egyszerre ugrál, üvölt, tombol, de még a leghátsó sorokban is. Durva volt. Csináltam egy videót is, elég rossz minőségű hanggal, de a kép a lényeg, mert látszik, ahogy a Smack My Bitch Up alatt (videóban 1:30-tól) leültetik az egész tömeget, majd az egyként felugorva tombol tovább. Nagyon jó buli volt, nem fotóztam, ugráltam a tömeggel együtt. Király élmény volt.

Prodigy alatt feltűnt, hogy durván nagy a por, de ez végülis mindegy volt, alap volt, hogy ránkragad minden. Aztán a koncert után átmentem a 30Y-ra, ami szerintem is - no meg mások szerint is - magasan az egyik legjobb koncert volt a négy nap alatt. Hajnalban haza, pihenés a másnapra.

Ladánybene 27 koncert a nagyszínpadon, hideg vízzel locsolt raszták, aztán Péterfy Bori és kőkemény Soulfly. A koncertekről nem is akarok sokat írni, hiszen majd hivatalosan is pötyögök pár mondatot.

Találkoztam sokszor Hanzzsal, s a kép alapján esett a porhó. Balra Atom, jobbra Hanzs, a háttérben meg Emese - épp azt játszotta a Kispál:P

Hanzzsal még az este folyamán utaztunk egy kicsit a VOLTon:)

A Kispál koncertet is végigtáncoltam, s egy részét énekeltem is. Az utolsó visszataps szám, "Ha az életben" - nos itt megint kicsit Prodigy-s élmény volt, hiszen ameddig a szem ellát emberek ugráltak, s énekeltek. Szerintem hasonló tömeg gyűlt össze azon a koncerten is.

A Massive Attack nem volt rossz, de hanyatt sem dobtam magam tőle, a Dub FX és Neo buli már annál inkább:)

Ismerősök és kommentelők jobb megismerése, hajnali mentegetőzés a 3in1 kávé miatt és hajnali négyes finom kávé ivás. A Fesztiválról távozásunkkor (kb. hajnali négykor) némi szúnyogokal vívott csata után még láttuk a Fesztivál területe felett kavargó temérdek mennyiségű port, majd rendőri felvezetéssel távoztunk. Egy rendőr-konvoj épp felállt, amikor mi abba belecsöppentünk. Előttünk két rendőrautó, mögöttünk meg három, bekapcsolt villogókkal. Kicsit integettem Erzsébet királynősen, de hogy mit gondolhattak azok az emberek, akik mellett elment ez a kis konvoj? Egy Seicento 5 rendőrautó közt:P Seicentónia államfőjének éreztem magam a belvárosig:)

Alább a Soulfly koncerten feltűnt ufó, egy lebegő pohár. Hogy mik vannak?!

Igaz fentebb már betettem egy ugrást, de itt van még egy, a magasból:

Pózolj kötéllel! - illetve a legjobb póló. Azt hiszem szereznem kell egy ilyet.

Szóval összességében jó volt, a sok por, a kevés ülőhely, és az azóta tartó kis megfázásos szárazköhögésemet leszámítva. Azt hiszem már nem kérdéses, hogy jövőre ott leszek-e...

Tovább a poszthoz
6 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr32121367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bnyhdz 2010.07.06. 14:15:30

LÁJKLÁJKLÁJKLÁJKLÁJKLÁJKLÁJKLÁJKLÁJKLÁJKLÁJK!

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2010.07.06. 15:16:42

celeb lettem, celeb lettem, celeb lettem, celeb lettem, celeb lettem :)

Törzsvendég:-) 2010.07.07. 08:41:38

Én is Voltam,pont szombaton heeeeeee!:-)

ditlzon 2010.07.07. 11:05:44

akkor a csirke nem volt joe :-) sebaj!
segafredo ruleZ!

Atom · http://atom.blog.hu 2010.07.08. 02:31:38

@csacse: az ám:)
@Törzsvendég:-): Most komolyan? Szombaton VOLT-on?
@ditlzon: Bocs. Elfelejtettem. Finom volt, és a Mandala is tetszett, meg a Gepida, meg az örökminőségmegörző cukor, a lassan bemelegedő tévé és a kilógó könyv, a Greenpeace naptárral együtt.

Törzsvendég:-) 2010.07.08. 08:32:50

@Atom: Komolyan,kifejezetten a massiv-ra gyúrtam.:-)Nekem tetszett.
süti beállítások módosítása