atom

27 - újabb évvel gazdagodtam

2010.06.02. 06:02 | Atom | Szólj hozzá! 8 komment komment
27 - újabb évvel gazdagodtam Tovább

A mai naptól ismét egy évvel idősebb lettem, így új számot kell a válasz-reflexembe rögzítenem a Hány éves vagy? kérdést illetően. A mai nappal belépek a 27-esek klubjába, de véletlenül sem az igazi, amerikai 27-esek klubjába. Hogy miért egy gazdagodtam, s nem szegényedtem egy újabb évvel? Miért is számolnék vissza? Sokkal jobb gyűjtögetni az esztendőket s nem azon tűnödni, hogy még ennyi és annyi van, ami alatt ezt meg azt kéne. Nekem is van egy afféle "bakancs-listám" a fejemben, de korántsem hajtom még annyira, mint ahogy a filmekben szokás...

Utána néztem a neten, hogy mi minden történt 1983 hatodik havának második napján, s összességében két említésre méltó eseményt találtam, Mami, a perzsa vadszamár 9-ik születésnapján kívül:
1. Fellőtték a Venyera-15 űrszondát, amely később elkészítette a Vénusz bolygó északi féltekének részletes radartérképét.
2. Hulk Hogan legyőzi a japán bírkozó ikont, Antonio Inoki-t, s ezzel győzelmet arat a Nemzetközi Bírkózó Grand Prix-n.

No de lássuk csak az én kis éves kronológiám, amely azon emlékfoszlányokból tevődött össze, amelyekre még emlékszem, s ha néha csúszok egy-egy évet, az csak azért van, mert nem tudom pontosan eldönteni, hogy a tanév melyik félévében történtek a dolgok. A barátokról és egyéb személyes kapcsolatokról nem írok, azok szép lassan jöttek, s mentek, de szerencsére sokan maradtak is:)

1983 - Helló világ!
1984-1985 Éhes vagyok és totyogok, majd kezdek önálló lenni és figyelni kell rám, mert érdeklődöm a világ iránt.
1986 - harmadik születésnapomon a magyar labdarúgás elszenvedi (általános vélemény szerint) a legmegalázóbb vereségét. Engem viszont ez cseppet sem érdekel, hiszen haladok a szobatisztaság rögös, pisis-pelenka szagú útján a bili felé, és már akkor sem érdekelt a foci.
1987-1988 - Az első szájrapuszi az oviban P. Brigitől (kiscsoport). Piros ruhában volt, melyet apró fehér pöttyök tarkítottak. Aztán később Kálmán elmagyarázza az oviban (nagycsoport), hogy mi az a "punci". Magdi a körtefa mögött húzta le a bugyiját, hogy Kálmán megnézhesse mi van ott, én meg pont a fán voltam. A lent folyó eseményeket látva rögvest érdeklődni kezdtem.
1989 - Elkezdem az általános iskolát, elvesztem édesapám.
1990-1993 - gyerek vagyok, növök, suliba járok, rosszalkodom, szokásos gyerekkor sok-sok kalanddal.

1994 - Egy rossz ugrás eredményeképp felnyársalom magam (egy vasrúd átszúrta a combom átlósan). Megismerem a második apám.
1995 - Megtapasztalom a smacizás intézményét egy sulibuliban osztálytársnőmmel.
1996 - Nagyot változik az élet, elköltözünk Érdről Kissomlyóra. Utálom az új iskolát, engem utál az új osztály, két hétig gimis barátnőm van. Életemben először stoppolok, Pepével elmegyünk Csongrádra és vissza, nagyjából 700 kilométert mentünk a két nap alatt. Valamikor '96-ban történt az is, hogy életemben először berúgtam egy buliban, mert sokszor egy-egy tánc erejéig rámbízták az italokat, én meg szép lassan mind megittam azokat.
1997 - Távkapcsolatom van nyolcadikban, szerelmes vagyok pár hónapig. Celldömölkön asztalosként kezdek tanulni, de rájövök később, hogy nem az én világom. Dohányzom, züllök, haverozok, megkapom az Atom becenevet.
1998 - Növeszteni kezdem a hajam. Születésnapi bulimon elvesztem a szüzességem, bár az ittas "maszatolást" azóta sem ismerem el az elsőnek. Fodrásztanulóként kezdek az új suliban, megismerkedem Szombathellyel.
1999 - először nyaralok Balatonon egyedül, haverokkal. Sokat járok különféle bulikba, élvezem a tinikor hülyeségeit.
2000 - Életem első kírúgása. A kollégiumot kell otthagynom, mert diszkóba mentem engedély nélkül, később megismerem középiskolásként a főiskolás kollégiumok lazaságát. Szerelmes leszek, úgy igazán nagyon-nagyon. Első találkozásom a tengerrel, az olasz parton. Levágatom a lapockáig érő hajam...
2001 - Szert teszek egy tetoválásra és az első motoromra.
2002 - Új barátnő, fülig szerelem, távkapcsolat, non-stop Budapestre vonatozás (balatoni csajozás veszélyei). Megveszem a második motorom, amivel pár nap után belerongyolok 60 km/h-val egy Wartburg oldalába. Befejezem a sulit, egy nyarat ledolgozok és motorozok a balcsin, imdásom a trapézgatyákat, elkezdem a két éves érettségit, s megveszem a harmadik motorom.

2003 - Eladom a motorom, megveszem az első autóm. Majd még abban az évben a másodikat is. Véget ér a pesti kapcsolatom.
2004-2005: Leérettségizem, megismerem Luigit, harmadik autómat, majd szeptembertől programozónak tanulok, amivel két évet elpocsékolok az életemből, de legalább megismerek pár jó embert. Részt veszek egy Boney M koncerten, elkezdjük felújítani fáradtságos munkával az Atombunkert, majd be is költözöm.
2006 - Első találkozásom Bélával, a fényképezőgépemmel. Elkezdem a főiskolát, amit nagyon szeretek.

2007 - Rájövök, hogy írással akarok foglalkozni, beregisztrálom magam a blog.hu-ra és lefoglalom az atom.blog.hu címet. Dolgozom pár hónapig a Vas Népen Online-nál, mint blogger/fotós. Megvan életem első egyéjszakás kalandja.
2008-2010 - A lényeg fent van a blogomon, de röviden: vaskarika.hu-zom, később felvesznek a Vas Népe újsághoz, ahonnan átvesz az online, fotózni-írni-videózni-mindenezni. Ezernyi élménnyel/tapasztalattal/emlékkel gazdagodom az évek során, amikről a blogomon mindig írok. Megveszem a negyedik motorom. Kiegyensúlyozottnak érzem az életem, ami nem igaz, hiszen 85%-ban a munka tölti ki, amivel járó hajtást 85%-ig élvezek, így nehéz levonni a konzekvenciám. A családom szeret (és én is őket), a munkám is szeretem, barátaim is vannak, a többi már intimszféra, a lényeg, hogy úgy érzem: jó úton haladok, így 27-esen...

2010, MA: Ma van a 27-ik születésnapom és a nagymotoros forgalmi vizsgám, ami úgy vélem sikerülni fog, ha odafigyelek rendesen.
UPDATE: Sikeres és hibátlan forgalmi vizsgám volt :D:D:D:D


S végül, hogy még adjunk egy löketet a 27-nek, egy angliai felmérés szerint ebben a korban kezdődik az öregedés: link. Ha rajtam múlik, ezt min. húsz évvel eltolom:P

Tovább a poszthoz
8 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr902036749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.06.02. 08:57:53

hát akkor nagyon boldog születésnapot és még sok-sok ilyet.

ditlzon 2010.06.02. 09:07:05

Isten éltessen! 27 egy jó szám ;-)

-Ani- 2010.06.02. 10:51:27

"A nap az égen is neked ragyog,
hisz ma van a születésnapod.
Rövid ez a pár sor, de benne van a lényeg,
senki sem szeret úgy, mint mi szeretünk téged!" Pusszantás :)))

EGO88 2010.06.02. 16:08:49

Isten éltessen sokáig!

vorinori 2010.06.04. 10:09:49

Jéé, neked van tetkód? Jéé, neked volt hosszú hajad? Jéé...jééé...:) Tetszett ez a kis "rostos, szűretlen valóság-kronológia", szóval csak annyit mondok: Boldog Szülinapot, és még legalább annyiszor ennyit, ahányszor csak lehet. :)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.10.27. 18:10:48

Érdekes dolgokra jön rá/érik az embert ebben az életkorban...
süti beállítások módosítása