atom

Mondatokban

2010.05.30. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Mondatokban Tovább

Klubban: "Push up!" - mondja a lány, majd javítjuk: "Busa!" - no igen, van mikor nem sikerül megjegyezni valaki nevét:P Így lesz egy halból melltartó:P

A múlt hétvégéi driftnapon: Úgy érzem magam, mint egy hatalmas petesejt, amit épp lerohannak. - mondom a többieknek, mutatva a mellettem álló pick up motorháztetejére nézve. Ilyen volt:

Kocsiban: "Atom, nagyon jól jöttél. Ahol kellett ott dinamikusan, ahol kellett ott lassan, helyenként meg annyira szabálytalanul, mint ahogy azt a helyzet megkívánta." - mondja kollégám, mert én voltam a szerdai sofőr a veszprémi értekezletre. Már épp dagad a mellkasom, amikor másik kollégám csatlakozik s megjegyzi, hogy ezentúl mindig velem jönnek. Ez van Bonyi. Ő annyira nem élvezte a túrát, mögöttem ült, a Seicentóban:P

Parfümillatban: Az utcán sétálva szép lassan utolértem egy lányt, aki egy illatsávot hagyott maga után, a gyenge szélben. Annyira tetszett az illat, hogy inkább lelassítottam, s még 3-4 percig a lány mögötti parfümfolyosóban sétáltam...

Forgalomban: Miután Mayerre ráhúzták a kormányt (s ezzel kisebb irányváltoztatásr kényszerítették) elgondolkodtam. Vajon mi kell még egyes autósoknak? Színes motor, hangos kipufogók, tanulómellény. Mindez nem segít, láthatatlanok vagyunk, engem is letoltak a múltkor...

Uszodában: Olyanok vagyunk, mint két öreg. A papi meg a mami. - mondja mellettem Juli, a fodrászom, régi barátom, miközben ülünk egymás mellett egy-egy pénzbedobós masszázsszékben az Uszoda aulájában. A csomóimat egy-kétszer telibe találták a görgők, jól esett, frissítőleg hatott.

Vasárnap reggel: A fene... Legközelebb nem sörözés után kell szombat éjjel megírnom a mondatokban-t, mert így se füle se farka. Tegnap este rengeteg jó mondatot hallottam. No azokat elteszem legközelebbre... :P

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr612031761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.05.30. 11:50:11

mér nem szólsz amikor Veszprémben vagy?? :)

-Ani- 2010.05.30. 14:16:04

Hal és a melltartó: Régen vagy talán most is, halcsontból készültek a fűzők. Ha ha, Busának új beceneve született. :))))

Atom · http://atom.blog.hu 2010.05.31. 22:06:01

@Angyalod: Mert nem tudtam, hogy szólnom kell:P És amúgy is csak értekezletre mentünk, aztán indultunk is vissza:P

@-Ani-: Imádom az összefüggés-érzékedet:)

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.05.31. 22:48:08

naná hogy szólnod kell :D csak szólj és szaladok :D najó nem de ha vmi rendezvényre jössz véletlen akkor szólhatsz hátha netán esetleg én is megjelenek :)
süti beállítások módosítása