atom

Amikor pszichopaták kergetnek és jegesmedve rágcsálja a lábad - álmok

2010.04.19. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! komment komment
Amikor pszichopaták kergetnek és jegesmedve rágcsálja a lábad - álmok Tovább

Bizonyára már sokatokkal előfordult, hogy érdekes, valószínűtlen és furcsábbnál furcsább helyzeteket élt át, majd felébredt s némi örömmel nyugtázta, hogy az egész csak egy álom volt. Van úgy, hogy rosszat álmodunk és igazi megváltás az ébredés, de nagyon jó irányba is mehetnek az események annyira, hogy amikor felnyitjuk pilláinkat rögtön visszazárva szeretnénk még belőle egy kicsit, de ilyenkor sajnos javarészt már nem megy.

Elég sűrűn álmodom, de sajnos nem mindig olyan filmet vetítenek az agyamban, mint amilyenre befeküdtem. Általában, ha sokat foglalkozom valamivel, az hamar visszaköszön éjszakánként is. Amikor a motorom hazahoztam a szerelőtől s csak nézegettem a garázsban, hogy milyen jó lenne már berregni vele (lévén, hogy még nincs meg a jogsim rá) _ szóval nézegettem, ráültem, örültem neki, este már motoroztam is – persze a párnák közt nem kellett sem bukósisak, sem pedig jogosítvány hozzá.
 
 
Már írtam több össze-vissza álmomról, jellemzően be-becsúszik néha ilyen is. No meg a rosszak is. Egy hete volt egy furcsa álmom, amiben fiatal kölyök voltam s két cimborámmal bújtunk el egy farakás mögé, egy padláson, mert kergetett minket egy pszichopata pár. A latin csávó csapzott hajjal, trikóban volt, míg a csaja, egy addig számunkra megbízható ember volt, s közben derült ki, hogy ő is a pszicho-játék résztvevője. Az egyik srácot lelőtték, a másikkal áttörve a cserepeket ugrottunk elő rejtekhelyünkről a szomszéd udvarra érkezve, ahol a másik srácot is hátba lőtték. Én megúsztam. Amikor felém irányult a stukker csöve mentegetőztem, hogy nem mondom el senkinek, hogy ők őrültek és szórakozásból ölnek. Ekkor vigyorogva mondta a latinos csávó, hogy teszünk róla. A következő jelenetben egy félhomályos szobában ültem egy kádban – bejött egy nő, megkérdezve, hogy hozzon-e még vizet, én meg nem tudtam felelni, mert kivágták a nyelvem. Ebben a pillanatban felébredve boldog voltam, hogy csak álom volt. Rossz volt menekülni, félni, rettegni, szörnyűségeket látni, és érezni azt, hogy milyen némának lenni.
 
A másik álmom ezt követően a tévének tudható be. Mert korán volt még amikor a rossz álmomból felriadtam, így bekapcsoltam a tévét, amiben a National Geographic egyik műsora ment, barna-, jeges- és feketemedvékről. Elaludtam.
 
 
Álmomban éjjel volt, a galériáról figyeltem reszketve, ahogy lent cammog a szobában egy jegesmedve, s azon tanakodtam, hogy miképp jutok el a reggelig úgy, hogy nem alszom el, s közben nem fog megenni a medve. Álmomban elaludtam, majd arra ébredtem, hogy a medve rágcsálja a jobb lábfejem – nem vérzett, nem tépte le, csak rágcsálta, s nagyon fájt, éreztem ahogy összeszorítja állkapcsait, éreztem a lábamon a nyomást. Hangosan jajveszékelni kezdtem Aú! Aú!-t kiabálva. A negyedik vagy ötödik Aú! Után arra ébredtem, hogy hangosan Aú-zok. Na oké, mindenki beszélhet, kiabálhat álmában, de éreztem a nyomást lábamon még ébredés után is, s csak ekkor vettem észre, hogy bal lábammal olyan erősen nyomom/szorítom le a jobb lábfejem a bokámnál, hogy azt éreztem én medvés szorításnak:P
 
Ennyi hülyeség után már nem akartam elaludni, inkább felkeltem s még véletlenül sem voltam kíváncsi rá, hogy mit jelent a pszichopata gyilkos, a nyelv kivágása, vagy egy jegesmedve lábrágása az álmoskönyv szerint. A szép az volt, hogy az első álmomban, amikor menekültünk a pszicho pár elől, akkor egyik rejtek-állomásunk az álomnőmnél volt. Igen, van álomnőm – időközönként visszatér álmaim csaja, aki amúgy nem létezik, csupán összeraktam:P Most, írhatnék erről is, de inkább elteszem egy másik bejegyzésre az álomnőt, vele már volt pár álmom, sőt, egyszer már egy sorozatom is, amikor nap mint nap beszélgettünk éjszakánként. Ezt most nem ecsetelem, mert olvashatatlanul hosszú lenne e bejegyzés. Egyébként legutóbb tegnap álmodtam egy valósághű helyzetet, amiben egy cselekedetem nem volt túl jó ötlet – így ezt kivetítve az éber életre, inkább másképp reagálok majd, ha ugyanabban a helyzetben találom magam (hátha valami jós-kekszet ettem és álomképben láttam a jövőm:P ).
 
Részemről ennyit az álmokról mára, ti hogy vagytok alvás-ügyileg? Valaki nem nyert lottót, vagy tolt egy talicska anyacsavar alakú uborkát a sivatagban a kalózoknak, vagy repült Supermannel manapság?

 

Tovább a poszthoz
komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr201933076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2010.04.19. 07:24:05

Én csak annyira emlékszem a tegnapi álmomból,hogy vámpírok rágtak,de csak ennyi,viszont piszok fáradtan ébredtem.Nem tudom honnana a fenéből jöttek,csak a Szomszédokat néztem (2. évad 38. vagy 39. rész:-),megszületett Flóra,Béla bácsi rosszúl lett,Sümegit kizárta az amerikai "rokon",Vágási Feri be akar szállni a szövetkezeti nyomdába de nincs pénz...:-)

ditlzon 2010.04.19. 08:43:07

hűű, nekem is sok üldözős-lövöldözős álmom volt régebben, most már csak ritkán térnek vissza. legutóbb egy sokemeletes ház lépcsőházában üldöztek, félelmetes volt, főleg, hogy a lépcsők is össze-vissza dőltek, nem lehetett felfutni rajtuk...

Atom · http://atom.blog.hu 2010.04.19. 23:06:29

@Törzsvendég:-): Biztos Virág doktor kísérletezett valami vakcinával Etuson, aki annak mellékhatásaként éjszaka vámpírrá változik...

@Ditlzon: utálom az olyan álmokat, amelyekben tehetetlen vagyok. Amikor futni akarok, de nem tudok. Amikor kiabálnom kell, de néma vagyok, stb...

bnyhdz 2010.04.19. 23:51:21

Te karórában alszol?

Atom · http://atom.blog.hu 2010.04.20. 00:25:36

@bonyi z.: Nem. Sietve csináltam anno a képet és rajtam maradt (a kép napközben készült), mert hirtelen nem találtam fotót arról, ahogy alszom, mert nem szoktam gyakran fotózni magam alvás közben:P Szóval az óra véletlenül maradt fent. De ha megnyújtanánk a canvast és levennénk a takaró layer-t, akkor az is kiderülne, hogy farmerban voltam, amikor a fotó készült:P

Törzsvendég:-) 2010.04.20. 07:50:10

@Atom: :-):-) Kellett itt az álmokat felhozni,tegnap azt álmodtam,hogy csupa korpa volt a hajam,de nem is akármilyen,hópehely alakú korpák,imádom a hópelyhet (mint motívumot meg magát a hópelyhet,de azért a fejem korpaként zavart).:-)Na aztán a következő amire emlékszek,hogy a metélőpetrezselymemet (ami kikelt és a konyhaablakban van,kiakartam ültetni egy balkonládába,de ahogyan kivettem a cserépből, a földben volt mégegy réteg megsárgult kikelt petrezselyem, és nem tudtam,hogy most mi a fenét csináljak.

Ezen szétröhögtem magam,hogy egy beállított alvós kép volt,bár jogos a felvetés,hogy ha alszol,ki fényképezett?
(Ezen csak most morfondírozok).

Megjegyzés:

KORPA:Titkolni való cselekvés; korpa, amely a hajadból hullana: félsz, hogy kis linkeskedésed kitudódik. Más hajában, ruháján korpát látni: ne élj vissza az illető bizalmával.
Na jó vettem egy ilyet és nem tud róla senki:-),ez egy dugi cselekedet volt.:-),de kénytelen leszek elővenni...
reflexshop.hu/zseballatok/1679-windups-tukan---timmy.html

bnyhdz 2010.04.20. 15:42:27

@Atom: te a nyakadig húzod az ágyban a farmerod?

Atom · http://atom.blog.hu 2010.04.20. 21:57:59

@Törzsvendég:-): Akkor nem csak nekem vannak hülyeségeim éjjel:P

Atom · http://atom.blog.hu 2010.04.20. 22:02:14

@bonyi z.: A nyakam így is a képen van, a takaró layer alatt. Ha megnyújtjuk a canvas-t, akkor látszana belőlem több is, érted, has, láb egyebek. No mindegy. Legközelebb majd rawban fotózom, úgy látszik az is, ami egy jpeg-en nem... :P

Tommi 2010.04.25. 22:43:13

Én legutóbb autós üldözést álmodtam. Én voltam az üldözött, de sikerült elmenekülnöm az EZRedessel. :-)

Visszatérő álmom az is, hogy nagy nehezen felmászom valahová, de lemászni már nem tudok. Ez vajon mit jelenthet?

Angyalod · http://angyalkucko.blog.hu 2010.10.17. 21:46:24

bakker úgy elfáradtam álmomban megint hogy így semmi értelme a hétvégi 10 órás alvásnak komolyan...
2 hosszú álmom is volt egy éjszaka amikre emlékszem elég nagy részletességgel.
Az egyikben wc-t kerestünk pár haverral. Rájöttünk h étterembe nem érdemes bemenni mert drága. És akkor vmi épületből kiszólt egy csaj h náluk az emeleten van. na hát persze.. de melyik emeleten ugye. egy ideig mozgólépcsőztünk. Aztán vmi ember beszólt nekünk h mit keresünk itt. aztán mondtuk h wc-t. aztán beszálltünk egy liftbe ami olyan volt mint a Harry Potterben, szóval hogy nem csak le és föl ment hanem oldalra is. aztán végül persze nem találtam meg a wc-t.
A másik meg családi veszekedés volt. Nálunk a régebbi családi ebédeknél volt, hogy tényleg összegyűlt a nagycsalád, nagyanyám főzött. most is így volt, csak vmiért kimentek és végül mindent nekem kellett felszolgálni. én meg tökre ideges voltam mert nem tudtam melyik edényben mi van és a levest lábosban raktam ki az asztalra és nem öntöttem át szép tálba. meg ilyenek. aztán jót ordibáltam nagyanyámmal h mi a frászért hagyott ott egyedül.
mondjuk úgy h mindkettőnek van valóságalapja az életemben.
süti beállítások módosítása