atom

Quimby, autók, ska és karibi parti - a hétvége képekben

2010.03.08. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
Quimby, autók, ska és karibi parti - a hétvége képekben Tovább

Az imént betettem a DVD-lejátszóba a 101 kiskutyát (mármint a filmet, s nem 101 kutyakölyköt gyömöszöltem be a tévé alá). Utoljára szerintem még Érden láttam, s ott is kicsiként, szóval sacc-per-kábé 15 éve. Imádtam ezt a mesét, szerintem rongyosra néztünk a videókazi-szalagot. Így vasárnap éjfélkor tökéletes elfoglaltság ezt a mesét nézni, s röhögni a régi arcokon:) Hehe, most tűnt fel a képernyőn Szörnyella és szól a "Szörnyella de Frász" dal:P Nah, azt hiszem nem is írok semmit, csak ajánlom a hétvégét képekben.

Péntek este Quimby Teátrum a moziban. Nagyon jó volt, emberközeli, az utóbbi idők egyik legjobb koncertélménye. Galéria a képre kattintva.

Szombaton napközben Oberwartban voltunk autó és motorkiállításon. "Burgenland legnagyobb autós rendezvénye" - azért kutyából nem lesz szalonna, volt pár traktor is kiállítva, Burgenland az Burgenland:P Voltak motorok, de jellemzően inkább autók, a burn energiaitalt osztogató csajszi pedig tízszer jobban nézett ki, mint a félmeztelen, motorokon ücsörgő testfestett csajok. Galéria a képre kattintva.

Szombat este elmentem Cserháti emlékkoncertre, arról még nem tettem fel galériát, viszont voltam Oferta Especial ska és Ocho Macho koncerten, ami nagyon jó hangulatú volt, spanyol ska és karibi huppogás. Jó koncert volt, jobb mint szokott:) Galéria a képre kattintva.

Vasárnap is voltam focimeccsen, de még az sincs fent, s nem is ajánlanám, mert nem curling. Szóval zsúfolt hétvége volt, sok fotóval, két jó koncerttel, kevés pihenéssel. Jee...

PS: Pongónak érdekes a szinkronhangja...

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr731817853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása