atom

Kreatív pólóháború poroltóval, 222 darab pólóval

2010.02.13. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Kreatív pólóháború poroltóval, 222 darab pólóval Tovább

Kétszázhuszonkét darab póló, két nap, egy poroltó. Hogy mi lesz ebből? Egy kreatív videó, ami rögtön landolt a kedvenc kisfilmeim közt. Őrült, nem normális, idióta - persze mindez a legpozitívabb értelemben:) Szétröhögtem az agyam azon, amit ez a két srác művelt a kamera előtt ezzel a rengeteg pólóval, egymással. Nézzétek és derüljetek nagyokat, mint én!

Akarok én is otthonra egy pólóműhelyt, hogy a kétmilliárdnyi pólómintaötletemet anyagra vihessem. Hmm de jó is lenne:P *bár naponta többször kéne ruhát cserélnem, hogy mindet hordhassam:P

 

video via: spottr.hu

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr921752486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Olya 2010.02.14. 02:01:57

Tetszik!!! :D Kreatív! ;) Kellenének Teafarmos pólók, nem?! :D

vorinori 2010.03.05. 12:08:19

Úristen, ez nagyon nagy!!! Húh, micsoda ötlet! Köszi a 4 perc röhögést! :D Egyébként nekem is vannak pólóminta ötleteim, csak eddig még soha nem vettem a fáradtságot arra, hogy meg is csináltassam őket. És rólad eszembe jutott, hogy régen nagyon akartam egy Atom Antis pólót. (Egy régi rajzfilmből egy hangya, nagy kedvencem volt:)). Szóval asszem most új lendületet kapott a kreativitásom. :DDD
süti beállítások módosítása