atom

Összkép részletekből - kreatív Vodafone reklám

2010.01.15. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 26 komment komment
Összkép részletekből - kreatív Vodafone reklám Tovább

Imádom az olyan reklámokat, amelyek valamilyen kreatív ötlettel hirdetnek valamit, nem konkrétan az arcodba tolnak egy terméket, hogy: Itt van fogyasztó! Vedd és vidd! - hanem humorosan vagy más szemszögből közelítik meg az embereket. Most persze sorolhatnám a megannyi kisfilmet végtelenszám, de maradjunk csak egynél, aminek lényegét majdnem lelőttem a címben, aztán átírtam, hogy mégse:P E videóra nem is tudom mikor bukkantam, elraktam a kedvencekbe, s tegnap este ismét megleltem, így be is jegyzem:)

Annyira jól kitalálták, eleinte nem tudtam, hogy mi lesz ebből, eleinte nem értettem, de amikor összeállt a kép, csak annyit mondtam halkan, magamban: "ú." - ez nálam azt jelenti, hogy tetszik:) Sokkal több ilyenre lenne szükség, ha már sokan "kreatív reklámcég"-nél dolgoznak. A magenTa reklámokkal nincs bajom, csak néha már annyira családi és annyira osszd meg a barátaiddal és a szeretteiddel reklámok, hogy nincs bennük semmi új, sokszor a jól választott zenékkel viszik a prímet, mással nem. Na jó nekik is volt már pár ötletes, de lényegesen kevesebb, mint Vodáéknak, akik ilyenekkel (mint a fenti videó) állnak olykor-olykor elő...

Tovább a poszthoz
26 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr871673575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

uf28x61 2010.01.15. 09:09:14

Azt ugye jol latom hogy ezt Budapesten forgattak? Nem teljesen nyilvanvalo ugyanis hogy milyen piacra szantak.

Picsasereghajtó 2010.01.15. 09:27:55

fél perc és 1 perc 20 másodperc között azon tűnődtem, hogy vajon miért olyan nagy szám ez az unalmas, vontatott szar. Az utolsó 10 másodperc viszont átbillentette bennem a kapcsolót, és máris egy zseniális produkciónak láttam az egészet és végignéztem mégegyszer. Ügyes :)

Tomivagyok · http://www.genital-herpes-relief.org 2010.01.15. 09:53:38

lehet szakmai, vagy muveszi szemmel nézve jó. de en ugy gondolom, hogy azok az emberek akik a baratokkozton nonek fel, ezt ertelmezik ugy... az olyanok meg akik meglatjak ebben a kulonlegeset... ugyis nyitott szemmel jarnak a vilagban...
vagyis nem tartom tulzottan jo marketingnek :) de ezt csak paraszti eszem mondja

amugy nem lattam meg, jo volt megnezni, koszi

halaloszto 2010.01.15. 10:05:10

a kepi vilag, meg az otlet lehet hogy nagyon jo, meg muveszi meg minden.

de az uzenet, az szanalmas.

ahelyett hogy elvezned az eletet, nezned a latkepet, mosolyognal az emberekre az utcan, leulnek egy kore mert csak, lognal egy oszlopon mert jolesik, beleulnel egy kad vizbe ellazulni,

ezek helyett mind helyett inkabb internetezz a mobilodon.

eszem faszom megall...

vajk

P.Z. 2010.01.15. 10:10:19

nemtom', mit kell itt nézni? azon kívül, hogy az eleje unalmas, a végén meg behányok a forgolódó képektől semmit nem vettem észre. Mi a trükk, amit nem látok?

pakesz (törölt) 2010.01.15. 10:15:29

ja ja BP
nekem a Citadellanal esett le :)

Janiszta · http://www.ejatekok.com/ 2010.01.15. 10:26:22

Én ezt a durvát szeretem:
www.ejatekok.com
Kattintcsá!!!

:D

idelle · http://egymondatban.blog.hu/ 2010.01.15. 10:26:45

sajnos éppen pont a reklám által is hirdetett internet révén sikerült nálam is elérni, hogy amit nem tudnak 40 másodpercnyi mozgófilmben összefoglalni, az már érdektelen.

szerintem hosszú, elnyújtott, így unalmas, és a vége is csak közepes szintű kreítivitásról árulkodik...

Bűnös 2010.01.15. 10:29:09

Ez egy szar. 15 másodperc után a kutya se fogja nézni. Dög unalom.

dzson 2010.01.15. 10:49:38

Értelmetlen faszság, ráadásul rohamot kaptam tőle, mivel nem hívták fel a figyelmet arra, hogy epilepsziásokra káros lehet.

mafos 2010.01.15. 10:51:04

@P.Z.: Pár posttal előtte pont Rólad beszéltek :)

dombovarivanda 2010.01.15. 11:04:48

Szerintem ez a spot az üzleti szektorban dolgozó közép- ill. felsővezetőknek szól, első sorban nyugat-európai piacra, nem a hazaira készült, nálunk nem ülnek még az ilyen jellegű reklámok. Budapestet meg gondolom azért választották, mert relative olcsón lehet sokféle hangulatos helyen forgatni.

(Egyébként sok pénzben le merném fogadni, hogy az alámondás Judi Dench hangja, aki esetleg tudja, erősítsen meg...)

bombaa heron 2010.01.15. 11:44:46

szerintem borzalmas erőltetett artisztikus fos

P.Z. 2010.01.15. 11:52:29

@mafos: ja, hogy átszaltózik a csaj.. menő.
jobb ötlet lett volna inkább egy diorámát csinálni, mint '822ben Daguerre.

Ronald 2010.01.15. 12:01:55

Számoljunk: 5 másodperc !!!!, főműsoridőben, egyszeri sugárzásra=cirka 600 ezer Ft sugárzási dij.
Ez a "rettenetesen krativ" klipp 18x5 másodperc volt.
Örvendetes, hogy ilyen sok pénze van a mobil-szolgáltatóknak.
Kár, hogy tőlem(is).
.

Törzsvendég:-) 2010.01.15. 14:35:10

Nekeml ez jutott az eszembe,jó lenne egy ilyen.:-)
www.manufaktor.hu/dsp_mm_puppet_act?act=p&page=0&id=23
Meg régen lehetett olyan kis noteszeket kapni aminek a sarkában voltak fázisrajzok vagy nem tudom minek hívják,de mozgott ha végig "hajtotta" az ember a lapokat,+ még a Vaskaátok című film is beugrott,a rendőr faszi aki a noteszébe ugyanilyneket rajzolt.:-):-)
UI:Tényleg lehet még ilyen noteszt kapni?

Olya 2010.01.15. 22:42:50

Nem értem azokat a kommentelőket, akik a normálnál élesebben reagáltak erre a reklámra. Szerintem kreatív - művészetileg is - és ebből a nézőpontból nem feltétlenül a marketingüzenet a fontos... Sőt! Nekem tetszett, úgy, ahogy van! ;)

BlAdE 2010.01.16. 13:01:08

reklám szempontjából nem tudom mi köze van a mobilinternethez a mindenhol ügyeskedő emberkének, de művészeti szempontból tetszik a vége ahogy összehozza a képeket.

Konklúzió 3/5 :)

Art Mooney 2010.02.14. 13:38:25

csak most találtam ide.. nice find, jó ez a reklám, meg is lepődtem h a voda ilyet is enged.

akinek nem esett volna le h mit akar üzenni a reklám (voltak ilyenek a kommenteket nézve): a mittoménmilyen termékükkel bárhonnan és akár hereverézés közben is lehet netezni.

a kommentezők reakciójából sajnos úgy tűnik, még a netezős réteg sem fogékony (kevés kivétellel) erre a kifejezésmódra. nagy kár; amikor jön a kilencedik mosóporreklám, akkor majd lehet örülni h milyen jó egyszerű az üzenet. :(

(azt azért hozzá lehet tenni, h a mobil netjük egy szánalom, de a reklám ettől még jó :))
süti beállítások módosítása