atom

Feltöltöttem egy tonna képet - pár nap zsibbadás, 735 fotó

2010.01.13. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Feltöltöttem egy tonna képet - pár nap zsibbadás, 735 fotó Tovább

Régebben szorgalmasan töltögettem fel a fotókat az indafotóra, aztán egy idő után mindig csak halogattam és szép lassan eltelt nagyon-nagyon sok idő. Néha néha válogattam le képeket egy mappámba, de sosem ugrottam neki úgy igazán. Aztán Tommi írt egy kommentet, miszerint leszedné az egyik autós képem, mert tetszik neki, csak a blogomon túl kicsi a mérete. Ekkor elhatároztam, hogy átguberálom a fotó mappámat és felteszek pár képet.

A koncertes, gólyatáboros és karneválos mappákba nem léptem be, az majd egy külön mise lesz, csak az egyéb mappákat vizslattam át. Kiválasztottam kb. 800 képet, szerencsére ennek egy része már méretezve is volt és nem kellett vele sokat foglalkoznom:) Sitty-sutty pár nap alatt kész is lettem frissültem. 17 albummal és 735 fotóval gazdagodott a profilom:) A képeim megtekinthetőek a http://indafoto.hu/atom/collections címen tessék csak kattintgatni!

Az egész végeztével persze volt egy kis érdekesség, amin megakadt a szemem, s ez nem más, mint a 133-as szám különféle előfordulása. Először a január 12-ei képmegjelenítések számánál fedeztem fel (1133), majd pár percig vártam, hogy az össznézettség is elérje a 133.133-at.

A hab a tortán persze az volt, amikor a főoldalra kattintottam. Az eddig feltöltött képeim szám 3310, bár ez fordított, de akkor is ott van. És míly meglepő, öt perc múlva 1:33 lesz, nah, akkor fogom menteni e bejegyzést:) Muhaha!

Szóval tessék csak szorgalmasan nézegetni a képeimet, van mit:)

UPDATE: Kedvencnek jelölték "egy" képem:P

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr471668274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EGO88 2010.01.13. 16:51:26

Van mit mi...? nem is Te lennél :P de a képek nagyon jók lettek amúgy néha még el is hiszem, hogy komolyan fotózol:P

Tommi 2010.01.13. 17:58:12

Nem is egyet tettem el kedvencnek az indafotón. :)

Atom · http://atom.blog.hu 2010.01.13. 22:39:55

:D Láttam a jelöléseket:) Nah, ha kell, akkor küldd a linkjét, s majd küldöm az eredetit.

Tommi 2010.01.14. 22:01:58

@Atom: Majd összeszedem. ;-)
süti beállítások módosítása