atom

Mondatokban

2009.11.15. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Mondatokban Tovább

Fürdőszobában: Ezt meg hogy a p*csába sikerült összehoznom? - kérdem magamtól miután hazaértem, s vízben állt a fürdő egy része. Később átláttam már a helyzetet, elfelejtettem a vízkivezető-csövet a helyére tenni és az volt a bűnös. Még szerencse, hogy a lefolyóhoz van igazítva a járólapok ejtésszöge és csak szárítóprogramon volt a gép, ami lényegesen kevesebb vizet produkál, mint egy mosás.

Szerkesztőségben: Na milyen vagyok? -kérdem. - Atom ne.. Ehhez szív kell. - mondja főnököm, miután Orsi MKB Veszprémes sálját a fejem fölött tartva szurkolósdit játszottam. Úgy látszik kívülről is lejön, hogy nem vagyok egy nagy sportrajongó. Pedig a curling-et szeretem:P

Orrfújás közben: Azt a rohadt! Ebben volt rendesen! - mondja Bonyi, majd fúj még egyet. - Köszönjük Bonyi. - kommentáltuk az esetet.

Egy borús és színtelen reggelen:

ültem a szerkesztőségben, mindenféle zenét hallgattam, majd bekeveredett a playlistbe a Don't worry, be Happy. Felhangosítottam, olykor fütyültem, majd az egyik refrénnél azt hallottam, hogy valaki a folyósón fütyüli a dallamot. Még hallottam, ahogy megy le a lépcsőn, ott is folytatta... :)

Klubban: Rajzolgattam figurákat, majd felcímkéztem őket, így a Orsi lett a vizilő(ó), Csabi a kacsa, Gábor a majom, Vica a mókus, Eszú a flamingó, én Zsiráf, Bonyi pedig egy kókuszdió. Ez Bonyinak annyira nem tetszett, szívesebben lett volna csiga...

Röhögés előtt: Nem tudod hogy a hajók elején lévő orrdísznek mi a másik neve? - kérdi Orsi a Művésznőtől. - Orrdísz? Az piercing! - vágja rá Zsófi, aki valószínűleg nem hallotta a kérdés első felét...

Autóban: Hééééé! - kiabálom ráfeküdve a dudára, miközben egy dzsip átjött a sávomba mellém, én meg az útról leszorultam.

Kereszteződésben: What the Fuck? - kommentálom angolosan azt, hogy sok várakozás után egy sárvári kereszteződésben a lámpa pirosról sárgára, majd a zöldet megspórólva ismét pirosra vált. Következőre már jó volt.

110-el suhanva: A picsába! - mondom miközben látom hogy mérnek a rendőrök az elkerülőn és tutira lekaptak. 90 a korlát, 110-ért már harapnak?

Klubban: Olvastam a blu-ray lemezről, ami úgy működik, mintha kis fiókokba pakolnád az adatokat, majd ha egy megtelik, akkor egy másikba folytatja. Utána már a gép megkeresi, hogy melyik kis fiókban van az, amire szükséged van. Ilyen chipet akarok én is a fejembe, hogy az megtalálja az emlékeket a kis fiókokban. De rájöttem, hogy ilyen sajnos nem lehet, ezért fel kell vágatnom a számat és berakatni egy kibaszott blu-ray olvasót. Ami után soha többé nem tudok nyalni, mert a nyelvem végén lesz egy lézerfejolvasó, ami süti a sunát, de nem baj, mert intim-piercingben jó leszek. Abban meg sok pénz van, de én nem gazdag akarok lenni, hanem csupán emlékezni... - mondja valahogy így Aptyuk, miután odakeveredett asztalunkhoz. Fél óra után már sírtam a röhögéstől és fájt a hasam.

A városban: előttem ment autóval Szupernagyi és John Cleese. Egy Opel Astra mögött mentem szombaton, hátulról láttam, hogy jobb oldalon egy svájci-sapkás, olyan Szupernagyisan szétálló hajú nő ül. A sofőrülésben pedig egy olyan angol, sofőrsapkás ember. A visszapillantójában csak orrtól lefelé láttam, a John Cleese-re jellemző vonásokat és hetyke bajuszt. Később melléjük érve már más volt az összkép, amikor átpillantottam, lehet mögöttük kellett volna maradnom, abban a tudatban, hogy előttem megy Szupernagyi és John Cleese?...

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr351510560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.11.22. 16:58:51

Antikváriumban:
-Jé,GaraiGábor művek,no ki jutott az eszembe,Garai Anti akinek a bátyja Garai Gábor:-)Fura,ismeretlen emberekre asszociálni.

Garai Gábor
JÓKEDVET ADJ

Jókedvet adj, és semmi mást, Uram!
A többivel megbirkózom magam.
Akkor a többi nem is érdekel,
szerencse, balsors, kudarc vagy siker.
Hadd mosolyogjak gondon és bajon,
nem kell más, csak ez az egy oltalom,
még magányom kiváltsága se kell,
sorsot cserélek, bárhol, bárkivel,
ha jókedvemből, önként tehetem;
s fölszabadít újra a fegyelem,
ha értelmét tudom és vállalom,
s nem páncélzat, de szárny a vállamon.
S hogy a holnap se legyen csupa gond,
de kezdődő és folytatódó bolond
kaland, mi egyszer véget ér ugyan -
ahhoz is csak jókedvet adj , Uram.

1978.
De már megérte,mert szerintem ez egy jó vers.
süti beállítások módosítása