atom

Nóri akar valamit

2009.10.26. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Nóri akar valamit Tovább

Kaptam egy e-mailt Virág Nórától. A tárgy a következő: "Szia! Leszel a szexpartnerem?" - ezt olvasva megjegyeztem hangosan, némi gúnnyal a hangomban, hogy: Persze.

Belépni már nem tudtam a megadott oldalra, mert a webhely bejelentetten támadó... Na mindegy. Ma is egyedül alszom.

Egyre több ilyen mocsok jön. Valami listára felkerültem:(

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr151475119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.10.26. 07:24:52

:-)Jól átb*szott!:-)Bocs..

bnyhdz 2009.10.26. 12:38:50

Legénybúcsún éltem át: vetkőzős lány már teljesen ruha nélkül vonaglik, a vőlegény egy ismerősének arcába tolja, amije van, tudjátok mit...
"Na de kérem, én foglalt vagyok!"
süti beállítások módosítása