atom

*megjegyzés* - hogy szeptemberre is jusson valami

2009.09.30. 11:35 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
*megjegyzés* - hogy szeptemberre is jusson valami Tovább

Már kezdtem azt hinni, hogy szeptembert megúszom különösebb gondok nélkül, de azért az utolsó pár nap meghozta a gyümölcsét. Az oké, hogy Luigi-nak voltak kisebb műszaki problémái, de ezek már húzódtak egy ideje és már megoldódtak, így nem teljesen ide vág. A szeptemberi műszaki hibás listámon most két dolog tanyázik. Béla és a tuner.

Béla (fényképezőgépem, a névért ne cseszegessetek, passzol rá és amúgy is Szabina nevezte így el) *Atom mosolyog gépe nevén*, tehát a fényképezőgép expó-gombja sok évi szolgálat után most beadta a kulcsot, javítás futárköltségekkel együtt 25 ezer, fényképezőgép nélkül eltöltött idő másfél hét, a hiány: megfizethetetlen.

Ez vele jár, a munkával, használattal, nem is sírok ezen, max azon, hogy: Mi kerül azon a kib***ott gombon 20 ezer forintba? *Atom képzeletben a haját tépi és földhöz vágja kalapját, majd ugrál rajta*

A másik a tuner. Na most van egy webáruház, akik 15 ezer felett ingyen szállítanak. Ha hibás a cucc, akkor küldenek futárt, visszaadod a cuccot, másnap kicserélik s küldik az új terméket. Mindez szép és jó, csak ha már Pesten járt Bonyi és amúgy sem akartam most 18-at letenni, mondtam, hogy csapja hozzá a hiteléhez és hozza el. Elhozta (vasárnap).

Hétfőn kipróbáltam, az adapter kábele törött, használati utasítás nincs, zacskóban sem volt a cucc (mintha már kibontották volna egyszer) és még a hanggal is baj volt. Telefon cégnek, 72 órán belül vagyunk, cseréljék. Oké, cserélik, de vigyem be. Mondom, hogy öreg, az nekem minimum nyolcezer forint gyorsvonattal, plusz az idő plusz minden, küldjenek futárt. Futárt csak akkor küldenek, ha nem személyesen vettem. Akkor küldöm én futárral, mert az mégiscsak olcsóbb. Az sem jó, nem veszik át. Akkor mi legyen? Hozza be személyesen. Lecsaptam.

Cigi, higgadás, újabb telefon, újabb munkatárs, ugyanaz a helyzet, a fogyasztóvédelem emlegetése meg emberséges bánásmód (elküldöm önköltségen és küldjék ki az én költségemre, de ne kelljen felutaznom) nem működik. Nem veszik át. Kiakadok. Lecsapom.

Egy cég, akivel idáig nem volt problémám így lereagál egy 18 ezres vásárlásnál, holott igazán elfogadhatták volna futárral (ha már akkora gond, hogy személyesen vettem át a cuccot). Harmadik telefon, közvetlenül a szervizt hívom, elmondom a problémám, szervizes kolléga előzékeny, megérti. Azt mondja semmi gond, felírta a hibát, várjam meg, hogy kifussunk a 72 órából, küld egy futárt a termékért, ők beveszik és valószínűleg egyből cserélik is majd küldi vissza futárral, s ez összesen 1980 forintomba kerül, amit sajnos, ne haragudjak, de nem tudunk kikerülni.

Cseszek már a plusz kétezerre, rendes a szervizes, az ügyfélszolgálatosok meg flegmák és nem akartak segíteni. Egyesek szerint már az sem járható út, hogy nem hajlandók visszavenni futártól vagy ők küldeni futárt önköltségen, hanem nekem kell itt szórakoznom. Szóval a szeptember is jól végződik, csalódok egy webáruházban, és lebetegedett Bélám is, én empátiából most náthás vagyok...

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr91417737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tüncite 2009.09.30. 14:12:00

:) most úgy megnyugodtam, h nem én másztam át a kerítésen... csak túl alacsony a korlát és ez a sok ökör szabadon járkálhat a világba..
süti beállítások módosítása