atom

Bajuszmegmérettetés

2009.07.20. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Bajuszmegmérettetés Tovább

Valamilyen hülye ötlettől vezérelve a héten összegyűjtöttem jó pár jellegzetes bajuszt, majd azt egy cikkbe foglalva, kiegészítve egy szavazással közzétettem.

Sok-sok bajusz kimaradt, a teljesség igénye nélkül, inkább kategorizált gyűjtőmunkát végeztem, de azért így is összegyűlt jó sok. A kedvencem a fent beillesztett pálcikás, utána jön Tom Selleck, a dobogó harmadik helye pedig nem tisztázott.

Hogy ne kelljen most újra beillesztenem mindegyik képet, ezért linkelek a teljes anyagra:

Bajuszgyűjtemény és szavazás ide kattintva!

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr751255833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.07.20. 09:48:41

Nálam ez a dobogós (de nem is láttam a gyűjteményedben:-)
plison.agora.eu.org/blog/files/images/poirot.jpg

-Ani- 2009.07.20. 14:53:56

Tényleg Poirot felügyelőt kihagytad!
Persze, hogy szavaztam nálam Selleck a nyerő és Reynolds. :)

Atom · http://atom.blog.hu 2009.07.21. 00:37:35

Ezt nem hiszem el, Poirot annyira alap. 20 önkorbácsolás. 1, Aú. 2, Aú. 3, Aú. 4 ...

Törzsvendég:-) 2009.07.21. 09:21:01

Közben eszembe jutott ez a film:
www.port.hu/pls/fi/films.film_page?i_film_id=76885&i_city_id=3372&i_county_id=-1
Egyébként én csípem a bajúszos mukikakt.:-)Vagyis inkább a körszakállast preferálom,de abban is van bajúsz,ja és Csík János bajúsza is szép.Jó magyar ember bajúszt visel.:-)
süti beállítások módosítása