atom

Az elmúlt napok kronológiája és a városi öntudat

2009.07.06. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 2 komment komment
Az elmúlt napok kronológiája és a városi öntudat Tovább

Mint azt már említettem pénteken: csütörtök a Grand Aero Challenge-n voltam Balatonfüreden, majd délután vitorláztunk is. A csütörtök estém és a péntek délelőttöm videóvágással, cikkírással és képfeltöltéssel telt, aztán délután már rohantunk is a Veszprém Rally prológjára, Királyszentistvánra. A prológ jó volt, a szombathelyi pilóták látványosan autóztak (Magyar Miki és Budai Csabi). Jártunk mindenfelé, nem is tudnám már elmondani, hogy hányszor mentünk Csopakra (vitorlás klub) vagy Tihanyba (hotel).

A lényeg, hogy aznap este sikerült jakuzziba is ülni egy kicsit, így a rákvörösre égett vállaimat kirakva a vízből még élveztem is:) Valamikor nagyon hajnalban hazaérve (Fövenyes) úgy véltem, hogy a részletes napi beszámoló helyett elég lesz pár villámot publikálnom, hiszen a csütörtöki videóvagdalás miatt is csúsztam a publikálással, illetve elaludtam reggel, így lekéstük a Kékszalag vitorlásverseny rajtját:( Másnap reggel meg ugye rally.

Szombaton két dologból volt sok a ralin: porból és napsütésből. Raliról majd írok később, vizuális képanyaggal kiegészítve. Most elég legyen annyi, hogy Csabi dobogós lett (Zsótti unokatesója, volt osztálytársam), harmadik lett kategóriájában, élete első murvás versenyén. Ügyes kölyök.

Szombat este hazaérve még kirohantam tíz óra körül a Fő térre némi Kiscsillag koncertre, amiből pár számot még hallottam is. Lévén, hogy párnap hajtás után voltam, ezért elég volt az ugráló tömegek mögül hallgatnom a koncertet, s közben söprögetnem le magamról a rali porát. Egyik híresebb sláger közben odajött hozzám egy 40-es nő, majd üvölteni kezdett (csak a nagy hangzavar miatt) a többszöri visszakérdezéseket nem írom le:

- Milyen együttes ez? _ műfaji meghatározást mellőzni kívántam, ezért inkább azt mondtam, hogy: Jó... ...a Kiscsillag.
- Szombathelyiek? _ Nem.
- Hová valósiak? _ Budapest. _ persze az "apest" résznél már eszembe jutott, hogy Pécs, de mindegy volt.
- Akkor nem hallgatom meg őket. _ és a hölgy eltolta a bicajt. Ez ám a városi öntudat, ha egy szombathelyi írtó-black banda épp kakasvérrel fröcskölte volna a tömeget hörgések közepette, akkor vajon meghallgatta volna őket a nő?! Esetleg még táncolni is beáll?

Kiscsillag után átmásztam az anyósülésen át a kormányhoz (rámálltak), aztán hazamentem, hogy kipakolva a szennyest és magamat leüljek kicsit a gép elé. Fél óra múltán már aludtam úgy hajnali egyig a székben, aztán felmásztam a galéria hegységbe, aludni egyet. Ja hogy vasárnap még egész nap ásítoztam? Lehet, hogy e pár nap a napon és kevés alvással kicsit leszipolyozta energiahordozóimat. És ehhez kapcsolódóan a végére jön a bónuszkérdés:

A nap tölt vagy merít? _ egyszer azt mondják, hogy ha kisüt a nap, akkor teljesen feltöltődöm, egyszer pedig azt, hogy minden energiámat kiszívta a nap. Hogy is van ez? Nem mindegy, hogy azért vörös az arcom, mert a töltőre dugva hagytak, vagy azért, mert kimerültem és nem bírtam árnyékba húzódni.

Tovább a poszthoz
2 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr801228333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.07.06. 07:15:45

Soha nem értettem az ilyen korlátozott egyedeket (a bicajos 40-es nő),nem az alapján ítél meg egy ember valamit (valakit),hogy megismeri vagy legalábbis próbolkozik megismerni,mielőtt ítél.Erről mindig a régi jó chokitó reklám jut az eszembe "ne ítélj elsőre,ronda ésm finom."én tavaly a kecskeméti repülő napokra égtem le,aztán meg lehámlott a képem (pedig szorgosan kenegettem tejföllel ,hát az meg jó büdös volt ,ja tükörtojást is süthettem volna rajta,ha a népi gyógymód esteleg azt említené.(pipamocsokkal nem tudtam bekenni,az épp nem volt itthon.)Jó sűrű heted volt,velem 10 év alatt nem történik ennyi dolog.:-)

Ui:A neogranormon nem csak a gyerekek fenekére jó,égésre is kiváló.

Törzsvendég:-) 2009.07.06. 07:17:59

A nap tölt vagy merítre mocsokmód mást asszociáltam.
Milyen a remete szex?
Eső veri,nap szívja....18-as karika
süti beállítások módosítása