atom

Nyertem 1,3 milliárd forintot - négy e-mail szerint

2009.06.08. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 3 komment komment
Nyertem 1,3 milliárd forintot - négy e-mail szerint Tovább

Az utóbbi 1-2 hétben négy különböző feladótól kaptam egy-egy e-mailt, amiben közölték velem, hogy nyertem egymillió angol fontot. Egyébként ahhoz, hogy megkapjam a nyereményt, csupán nevem, korom, nemem, pontos lakhelyem, telefon és e-mailcímem kell (amire kültdék a levelet, haha). Az egyik helyen pofátlanmód még valami credit card PIN-t is kértek. Természetesen egyik levélre sem válaszoltam. A kérdéseim pedig a következők:

- Mikor kapom meg a négymillió fontot, ami tegnapi árfolyammal számolva 1.304.600.000.- forintot tesz ki?
- Miért kérik az e-mail címem, ha arra küldték a levelet?
- Miért kell bármilyen kártyának is a PIN kódja?
- Van olyan, aki erre válaszol? Beáldozva adatait a spammereknek?*

Ja egyébként meg gratulálok magamnak és ünneplésképp veszek egy Sport szeletet. Jee

*igazság szerint emiatt a kérdés miatt írtam-e bejegyzést. Egyszerűen nem tudom megérteni, hogy miért küldenek ilyeneket. Tényleg vannak olyanok, akik ezekre válaszolnak? És még a hitelkártyájuk kódját is megadják esetleg? Ne már...

Tovább a poszthoz
3 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr221153231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Ani- 2009.06.08. 16:00:05

Csúnya fiú, ezek után még volt képed elfogadni a kaját, amit csomagoltam! :)) :D

pankeey 2009.06.08. 17:18:05

ha olyan finom borsofozelek vagy mas, akkor en is igenyt tartok ra ;-)

egyebkent igen, eleg sokan bedolnek az ilyen mailoknak...
marketing, spam, ingyenreklam, idegesites... az ilyeneknek erre valo a net;
amig nem dol ossze az egesz, addig azert mi is szedjuk ossze magunkat ;-)

apropo...nem lesz egy 2009-es vezetesi tanacsok? ;)

androméda 2009.06.09. 12:48:41

Még postás koromban hordtam a Readers Digest-nek a reklám és egyéb anyagait. Műanyag kulcsok voltak benne, hogy a megnyerhető autó leendő slusszkulcsa ez, meg ilyen ökörségek. És meglepődve tapasztaltam, hogy sokan bedőlnek ennek a dumának, és komolyan veszik az etetést.
süti beállítások módosítása