atom

A kékfogú óra

2009.04.27. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 10 komment komment
A kékfogú óra Tovább

Jó skót gyökereimhez híven nem vagyok egy amolyan költekező forma, így aztán érthető, hogy 3ezres feltöltőkarival simán kihúzok egy hónapot. Eddig. Manapság többször kellett telefonálnom munka miatt és persze olyan csomagban vagyok amivel a vodkásokat olcsó hívni, viszont a pannonos és westeles (t-s) hívás annyira már nem akciós. Úgy gondoltam veszek egy pannonos karit, s ha már veszek akkor ahhoz telefon is dukál, így bukkantam (Nokiásként) egy SE K660i-re, ami azt hiszem a célnak megfelel, van benne HSDPA meg Tetris, minden ami kell:)

Eredetileg a 8310-esembe akartam tenni a kártyát, csak ugye az már két éve szekrényben áll és az akksik nem nagyon örültek amikor bekapcsoltam a telót és még használni is akartam:P (Az hogy mennyi ideig bírom majd a két telefonnal való rohangálást majd kiderül.)

Na de, hogy miért jegyződik ez be a blogomon? Nem azért mert új kütyü állt a házhoz. Nem. A számomra érdekesnek ható dolog a karóra, amit kaptam a telefonhoz (tök tetszik:)). Az óra bluetooth-al kapcsolódik a telefonhoz és ha hívnak, akkor rezeg, és persze le tudom vele némítani a telót, vagy akár foglaltat is jelezhetek. Az alábbi képen épp hívom magam.

A zenelejátszót is lehet vezérelni, egyelőre még az újdonság hatása miatt egész nap nyomkodom és be van kapcsolva, majd meglátjuk, hogy a való életben használom-e. Zenélésnél talán jó az, hogy nem kell kotorászni a zsebemben vagy nyomkodni a headset-en a számváltáshoz vagy hangerő állításhoz a gombokat, elég az órával matatni. (Viszont ilyen elven akkor minek van 4GB-os memókártyás Xpress Music Nokiám? :P) Na ja.

Itt épp kiírja a lejátszott dal adatait

Némi haszna biztos van, mert párszor otthon hagytam a telefonom és majdnem a szerkesztőségtől fordultam vissza érte, ebben az esetben viszont az óra rezgéssel jelzi, hogy nincs nálam a teló, úgy 15 méter után. Vagy majd biztos én is olyan fontos ember leszek és eljárok majd tárgyalásra és akkor látom, hogy ki hív és ha nem muszáj, akkor majd az órával lenyomom:)

Igaz, hogy az óra rezgése kapcsán Zsótti rögtön rájött, hogy p.gyűrűnek fogom használni, amire tipikus férfi-reagálással csak annyit mondtam, hogy sajna nem éri körbe a szíj:P Na ja, hát vannak kijelentések, amik néha túlmutatnak az egészséges önbizalmon:P

A legérdekesebb az lenne, ha maga az óra lenne a telefon, mert akkor mindig azt mondanám valami gyerekkori késztetés miatt a "Halló" helyett, hogy: "KITT!" vagy "Pajti!" :P

Amúgy a skótság győzött persze, mert órát is akartam venni és amelyiket kinéztem, az egy olcsóbb telefonnal együtt is árban már a harmincas határokon tanyázott. Így meg van minden 15ből. Jeee:)

Tovább a poszthoz
10 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr951088322

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

charlie 2009.04.27. 08:20:40

leírhatnád ennek az órának a típusát.

ha majd nem bírod a két telefon cipelést, vehetsz még dual-sim telefont.

Atom · http://atom.blog.hu 2009.04.27. 11:10:39

Az óra típusa MBW-150 Classic.
Egy dual Sim-es Samsungot néztem. 43e-be került és szerintem kicsit túl nagy (amolyan malacdobó méretű teló):P

Hajnal Pappa 2009.04.27. 12:39:59

miért nem lepődök meg?:D

charlie 2009.04.28. 08:12:54

b+ egy ilyen óra 40e :O

Atom · http://atom.blog.hu 2009.04.28. 08:26:52

@charlie: :) Igen, és a legjobb, hogy nem havi 20ér adtam el a lelkem a 20-as ördögnek, hanem 1300-ért, amit még le is dumálhatok. Itt a csomag: www.djuice.hu/tarifak/szamlas-tarifacsomagok/complete/

bnyhdz 2009.04.28. 15:02:25

És mi van akkor, ha otthon felejted az órát? Megszokod, hogy nyafog a mobilért, így azt sem viszed magaddal.
Nesze neked pontos idő... :D

charlie 2009.04.28. 16:19:01

vegyél ilyen telefont: www.dealextreme.com/details.dx/sku.23065

dual sim, bluetooth, VGA kijelző, borotva, stb :D

pankeey 2009.04.28. 20:19:39

vettel volna inkabb ATOMorat!

Penya666 2009.04.30. 09:23:13

Erre razoomoltam enis rendesen, mert SE telefonom van es jol jonne, de az ara kicsit elvette a kedvem. Legolcsobban 22ert talaltam :(
süti beállítások módosítása