atom

Nemzetközi párnacsata - Szombathely, Fő tér

2009.04.05. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 4 komment komment
Nemzetközi párnacsata - Szombathely, Fő tér Tovább

Tavaly lemaradtam, ezért idén egyértelmű volt, hogy kimegyek a Fő téri párnacsatára. Mivel beáldozható párnám nincs itthon, ezért inkább a fényképezőgépemet vittem és azzal ütöttem mindenkit, hogy csináljak pár képet only for blog:) Némi tollallergiával rendelkezem, de ez csak annyira befolyásolja az életem, hogy lehetőség szerint nem használok otthon tollpárnát, annyira már nem, hogy ne járjak ki ilyen megmozdulásokra, ahol kilóra tüdőzhetem:P

Nagyon bírtam az ilyen jeleneteket: "This, is, SPARTAAA!" - majd rárontott az egyik rocker a másikra és püffölni kezdte:P

Vagy olyan is volt, hogy: Luke! -puff- Én -puff- vagyok -puff- az -puff-apád! -puff-
(A -puff- egy párnacsapást jelent)

Volt minden. Volt régi párna, új párna, plüsskrokodil párna, paplan, sarokülőgarnitúrás szét nem jövős párna, szívecskés párna, kispárna, nagypárna stb. stb. stb.

Lesifotós Misi mondott egy jó poént amikor kicsit nagyobb volt a levegő toll koncentrációja: "Azt mondta a meteorológia mára, hogy verőfényes napsütés lesz, most meg hullik ez a sok izé, mint a hó" - :) Egy-két csapást én is kaptam bent a zúzdában, sőt, Misi még a kezembe is nyomott egy párnát, de szerencsére nem rohamoztak meg (elvileg akinél párna van azt lehet ütni:P

Magyarországon délután négykor kezdődött a világszerte megtartott csata, 16:40-kor jöttem el, akkor még mindig akadt egy-két túlélő, aki utolsó tollig akart harcolni.

:)

Tovább a poszthoz
4 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr31046190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Törzsvendég:-) 2009.04.05. 11:02:47

Ez jó móka lehetett.Tudom már hová küldöm a tollascigányokat.:-)"Megérkezett a tollas,libatollat,kacsatollat,régi-használthagyaték tollt veszek,csak tessék kiállni és szólni!":-)
Apropó szurok vagy méz nem volt?

-Ani- 2009.04.05. 17:17:17

Vajon, hogy takarították el?
Erre megy el a városgazdálkodás pénze!
Őrület! Nagy az Isten állatkertje!

Atom · http://atom.blog.hu 2009.04.05. 21:47:07

Khmmm! A szervezők (nem a város) és a résztvevők takarították el. A párna mellett vittek szemeteszsákokat és seprűket. Bár az egész Fő tér tollban úszott a szél miatt. A javát összeszedték.

VVega · https://debugme.eu/ 2009.04.06. 12:21:41

Egyszer én is elmegyek egy ilyenre. Mekkora poén lehet már THIS IS SPARTAAA-t üvöltve párnával rohamozni-ütlegelni akit érsz :D
süti beállítások módosítása