atom

A világ legrosszabb rendőrkutyája - vagy legjátékosabb?

2009.04.04. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! Szólj hozzá! komment
A világ legrosszabb rendőrkutyája - vagy legjátékosabb? Tovább

Nagyjából másfél hete jegyeztem fel magamnak, hogy valamikor majd be kell tenni a "police dog"-ot. Egyes helyeken úgy is említik eme videót, mint "a világ legrosszabb rendőrkutyája", én csak azt mondom rá, hogy a legaranyosabb, legjátékosabb, legtapasztalatlanabb. Élmény nézni, ahogy cikázik a kölyök Rex a rendőr és az elfogandó személy közt, aranyos. Lehet, hogy ez volt az első bevetése, de az is lehet, hogy a kergetett személyhez volt valami köze a kutyának. Régebben itt Szombathelyen kergetni kezdett egy német-juhász. Az egyik mellékutcában indult meg felém ugatva, én futni kezdtem, majd a Körmendi útra kikanyarodtam s csak rohantam, mint a gyalogkakukk. Az egyik pillanatban viszont azt vettem észre, hogy a kutya elrohan mellettem és ugatva elszelel előre. Megálltam s elgondolkodtam, hogy vajon akkor most kit is kergetett?!:P

Ugye milyen aranyos a játékos eb?

Tovább a poszthoz
Szólj hozzá! komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr881026100

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása