atom

Blogajánló - az artisjus, a (sötét)zöldek, meg az anyám tyúkja, ami kakas

2009.03.14. 07:00 | Atom | Szólj hozzá! 1 komment komment
Blogajánló - az artisjus, a (sötét)zöldek, meg az anyám tyúkja, ami kakas Tovább

Tengernyi oldalon járok egy héten, sokat olvasok erre-arra, erről-arról, tájékozódom. A minap elkeveredtem az index-ről az egyik hírhedt blogra is, aminek végigfutottam az első oldalát, de nem igazán nyert meg. (Hasonlóképp vagyok több bloggal, amire röhögni vagy szőrnyülködni járnak az olvasók.) Nincs kedvem elindítgatni a tengernyi beszúrt videót. 10 bejegyzésből 9 videós, abból 2 piás kiröhögős telefonos, 4 hülye-táncos, 1 állatszexes, 2 meg valami 80-as tv-archív. Na igen, mindenkinek másfajta táplálékra van szüksége a kikapcsolódáshoz.

*itt most egy óra szünet volt, aztán visszatértem a blog-adminba* _ Most is olvastam. Eszmefuttatást ismertebb emberek tollából avagy klaviatúrájából, és átfutottam a híreket is. Épp a héten beszélgettem Sziszkával egy pohár isteni fehér-forrócsoki mellett többek közt arról is, hogy amikor sokat ülök a gép előtt, akkor nem érzem úgy, hogy elpocsékoltam az időmet a neten. Annyi minden jó dolog van:P Na de maradjunk az ajánlóknál, ha már ezt a címet pötyögtem be.

Olvastam az Artisjus-ról egy véleményt. Én sem értek egyet ezzel a pen drive-okra kivetett jogdíjas mizériával, mint ahogy sok minden mással sem. Tudom, hogy érdekeket védenek, meg szegény zenészek közt ezt majd szétosztják (hah), de ezt már túlzásnak találom. Greyhound blog - 1999-2009: Artisjus, a kurva anyád

Egy szintén nekem tetsző írás is képernyőmre került, méghozzá a zöldekről és a sötétzöldekről. Én eldobom a csikket az utcán (bár egyre ritkábban és csak akkor, ha nincs kuka), folyó víznél mosogatok, van autóm stb. De! - S ez szolgáljon mentségemre – A papírt, az üveget és a műanyag flakonokat külön gyűjtöm (műanyag flakon képzését minimalizálom, inkább teát vagy vizet iszom). Kerülöm a felesleges autóhasználatot, kikapcsolom a készenléti fényt az egyik tévémen, nem hagyom bedugva a töltőket. A legtöbbet használt villanykörtém energiatakarékos, nem fürdök, hanem zuhanyzom. Soroljam még? "Tüncite-a lüttyös blogger - Klíma bibi - teccik érteni"

És a végén a poén, ami már elsőre feltűnt a Sopronis reklámban, és csak a napokban figyeltem fel rá, hogy nem mindenki vette még észre a kakasnyi bakit:

"S rajtam kívül még többmillióan értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom: Anyám tyúkja"

Szép volt anyám tyúkja, csak kicsit férfiasnak tűnt...

Tovább a poszthoz
1 komment komment

Facebook hozzászólás

Blog.hu hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://atom.blog.hu/api/trackback/id/tr30993979

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tüncite 2009.03.14. 19:59:54

örülök, h értő közönséghez is eljut néha az írás :)
köszi :D
süti beállítások módosítása